عملیات امدادی پنج ایستگاه آتش‌نشانی در محل حادثه ریزش ساختمان در خیابان عباسی با نجات دو مصدوم دیگر پایان یافت.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ 22 December 2021

به گزارش تابناک تبریز، حادثه انفجار در یک باب ساختمان پنج طبقه واقع در آخر عباسی رخ داده و منجر به تخریب ساختمان مجاور و آسیب‌هایی به تعدادی از ساختمان‌های همجوار از جمله شکستگی شیشه‌ها شده بود.

آتش‌نشانان به هنگام حضور در لحظات اولیه حادثه، ضمن ایمن‌سازی محل موفق به نجات چهار مصدوم از زیر آوار شدند که هر چهار مصدوم نیز به سرعت در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.
حجم بالای آوار این ساختمان و احتمال ریزش ساختمان همجوار از جمله مشکلات عملیاتی این حادثه بود که در اثر انفجار ساختمان مجاور به شدت تخریب و درحال ریزش بود و عملیات اجرایی جستجو و نجات محبوسین را با دشواری روبرو می کرد که خوشبختانه تیم باتجربه آواربرداری این سازمان با رعایت اصول دقیق ایمنی و استفاده از تاکتیک‌های عملیاتی موفق به یافتن اولین مرد محبوس این حادثه در ساعات اولیه عملیات شدند که متاسفانه فوت وی نیز به تایید اورژانس رسید.
با توجه به اظهارات شاهدین مبنی بر وجود دیگر افراد محبوس در این حادثه، آتش‌نشانان به تداوم اجرای عملیات جستجو پرداخته و ساعاتی پس از تلاش گروهای امدادی یک زن و مرد دیگر نیز از زیر آوار بیرون کشیده شد ند که هر دو نیز متاسفانه جان‌باخته بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :