در سفر ریاست جمهوری به یزد مصوب شد؛
مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد اختصاص ۱۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان را از مهمترین دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به یزد ذکر کرد.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱ 22 December 2021

«مسعود شریعتی» با تقدیر از نگاه ویژه دولت مردمی به طرح‌های ورزشی استان، بیان کرد: خوشبختانه در سفر ریاست محترم جمهور به یزد، دکتر «سیدحمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان نیز به این استان سفر داشتند و از طرح‌های متعدد ورزشی استان و شهرستان اردکان بازدید بعمل آوردند.

وی با اشاره به بازدید وزیر ورزش از دو طرح ملی و مهم پیست دوچرخه‌سواری و سالن مسقف دوومیدانی مجموعه بزرگ ورزشی شهر یزد، گفت: در جریان این بازدید ۹۰ میلیارد تومان برای تکمیل پیست دوچرخه سواری و ۱۵ میلیارد برای تکمیل سالن مسقف دوومیدانی تخصیص پیدا کرد که جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری نیز قرار گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اعلام این که همچنین برای تکمیل ۱۴ طرح ورزشی دیگر در مجموع ۲۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد، اظهار کرد: تکمیل سالن اسدآباد ابرکوه، تکمیل ورزشگاه پوراکبری ابرکوه، استادیوم ورزشی تختی بافق، تکمیل سالن علی آباد بهاباد، تکمیل مجموعه ورزشی آزادی تفت، تکمیل استخر سرپوشیده مروست، تکمیل ورزشگاه هرات، تکمیل مجموعه ورزشی رضوانشهر اشکذر، تکمیل ورزشگاه شهید صدوقی مهریز، تکمیل استخر سرپوشیده میبد، تکمیل ورزشگاه شهیدیه میبد، تکمیل استخر سرپوشیده بانوان مجموعه بزرگ یزد، تکمیل استخر سرپوشیده زارچ و تکمیل ورزشگاه آزادی اردکان، ۱۴ طرحی بودند که از ۶۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و در این سفر اعتبارات لازم جهت تکمیل آنها تخصیص پیدا کرده است.

این مسئول با اشاره به این که وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان اردکان حضور یافت، خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان در سفر به شهرستان اردکان نیز بازدیدهای متعددی از طرح‌های مختلف داشت و مصوباتی نیز در این شهرستان رقم خورد.

شریعتی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه اولین سفر وزیر ورزش و جوانان به استان یزد همراه با دستاوردهای بزرگی بود و امیدواریم شاهد تکمیل و بهره برداری هرچه زودتر این طرح‌ها و افزایش سرانه ورزشی استان باشیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مصوب ، سفر ، رئیس جمهور ، ورزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار