تابناک-مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در جمع شهرداران کلانشهرهای کشور و در حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور مشکلات بندرعباس را بیان کرد.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱ 21 December 2021

به گزاش تابناک هرمزگان، مهدی نوبانی با هماهنگی رئیس و اعضای شورای شهر بندرعباس درجلسه کلان شهرهای ایران، صبح دیروز با حضور دکتر زاکانی و تمام شهرداران کلان شهر برگزار شد، شركت نمود.
در این جلسه تمام مشکلات و مسائل شهر بندرعباس و دیگر شهرهای حاضر در جلسه مطرح شد و بررسی ظرفيت ها، چالشها و راهكارها برای توسعه متوازن و مفيد بيش از پيش كلان شهرها از مهمترين دغدغه های مديران شهری بود و جمع بندی این جلسه که بسیار مفید و کاربردی بود، شب گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهور دکتر محمد مخبر ارائه شد و مقرر گردید، هر سه ماهه یکبار این جلسات برگزار شود.

همچنین شهرداران كلانشهرها پس از برگزاری یکصد و دوازدهمین جلسه این مجمع، با محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در محل نهاد ریاست جمهوری ديدار و گفتگو كردند.

گفتگوهای دو جانبه بين نماينده دولت و مديريت شهرها، پيرامون مسائل مشترک شهرها و دولت از مهمترين محورهای ديدار شهرداران با معاون اول رييس جمهور بود.

تأكيد بر اين مسأله كه کلان‌شهرها از اهمیت سیاسی ، اقتصادی، بازرگانی و فرهنگی زیادی برخوردارند و از مراکز مهم اقتصادی و تجاری هر کشور به‌حساب می‌آیند و همچنین کلان‌شهرها دارای امکانات ورزشی، فرهنگی، آموزشی و گردشگری زیادی هستند و به‌همین علت، پذیرای گردشگرهای دیگر شهرها و کشورها هستند و بايد قابليت های ويژه خود را افزايش دهند از مهمترين مباحث مطرح شده در اين جلسه بود.

بر همين اساس بحث و بررسی ظرفيت ها، چالشها و راهكارها برای توسعه متوازن و مفيد بيش از پيش كلانشهرها از مهمترين دغدغه های مديران شهری و معاون اول رئیس جمهور دولت سيزدهم بود.


شهردار بندرعباس امروز ساعت 13 نیز با وزیر کشور دکتر احمد وحیدی دیدار می کند و قرار است در این دیدار مشکلات بررسی و راهکاری مناسب برای برطرف نمودن مشکلات ارائه شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار