کد خبر: ۱۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱ 03 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از تسنیم،رضا نقی‌زاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در اولین مجمع عالی قشر بسیج کارگری اظهار داشت: نرخ بیکاری در آذربایجان‌غربی نسبت به سال گذشته به رغم وجود رکود اقتصادی یک درصد کاهش پیدا کرده است.

وی در ادامه به مسائل بسیج پرداخت و گفت :در 5 آذر‌ماه سال 58 زمانی که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران درخواست تشکیل بسیج را داد، همه شاهد بودیم که چگونه عاشق‌ترین و عاقل‌ترین افراد از هر قشری برای تحقق دستورات رهبر انقلاب و کمک به ایران اسلامی آمادگی خود را برای حضور در قشر بسیجیان اعلام کردند.

نقی‌زاده با بیان اینکه قشر بسیج قشری بسیار فعال است، افزود: امروز بسیج برای ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی احساس نیاز کرده است و امیدوار هستیم کارشناسان بتوانند راهکارهایی مناسب برای مبارزه با تحریم‌ها و تورم بیابند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی نه تنها برای دوران تحریم‌ها بلکه برای دوران پس از تحریم نیز مفید است و لازم است که اقتصاد مبتنی بر دانش و قدرت داخلی باشد.

وی گفت: حمایت از تولیدات داخلی، فعال نمودن بنگاه‌های کوچک و متوسط، مدیریت منابع و مدیریت مصرف از اهداف کوتاه مدتی است که برای دست‌یابی به اقتصاد مقاومتی لازم است رعایت شود.

وی تصریح کرد: تشکیل کانون کارآفرینی آذربایجان غربی در شناخت موانع کاری استان، ایجاد بستر مناسب برای گسترش و ترویج کار آفرینی، تاسیس دفترهای مشاوره و کار آفرینی در استان از اقدامات انجام شده در این راستا است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در پایان افزود: تشکیل انجمن صنفی کاریابی در استان و کمک به راه اندازی شرکت‌های اعتباری از دیگر اقدامات انجام گرفته برای دست‌یابی به اقتصاد مقاومتی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار