خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز حراست را ملجأ و پناهگاه برای مظلومان و ضعیفان خوانده و گفت: شهرداری تبریز باید ملجا افراد ضعیف بوده تا افراد تندرو نتوانند برآنها غلبه کنند.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲ 12 December 2021

به گزارش تابناک تبریز، محمد حسن اسوتچی صبح روز یکشنبه در سی و دومین جلسه‌ی علنی با بیان اینکه با شهردار تبریز اصلا تعارف نداریم وی را کارشناس حوزه شهرسازی و شهرداری می‌دانم، گفت: شهردار تبریز اولین نفری هستند که از مجموعه مدیریت شهری شهردار شدند، ولی این باعث نمی‌شود ما تذکرات خود را اعلام نکنیم.
خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: وقتی از دو عضو تاثیرگذار شورا برشهرداری می‌گویند این دو نفر را به ما هم معرفی کنید تا ما هم به آنها مشورت بدهیم.
وی با بیان اینکه شنیده ام که می‌گویند اسوتچی را روی سایلنت گذاشتند، ادامه داد: من با کسی شوخی ندارم به ویژه شهردار تبریز که خودشان هم می دانند، وی نیز با من شوخی ندارد و امور را پیش می‌برند.
اسوتچی افزود: سابقه‌ای که از حراست دیدیم فقط در شورای سوم احساس کردیم که حراست واقعا وظایفش را انجام می‌دهد اما حالا خبری از این وظایف نیست.
خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز حراست را ملجأ و پناهگاه برای مظلومین و ضعیفان خوانده و گفت: کسی که می‌خواهد گردن کلفتی کند، حراست را نفر اول جلوی خود خواهد دید.
وی اظهار کرد: در شورای گذشته به حراست اعلام کردیم که رئیس شورا برای یک نفر که کار نمی‌کند، نامه حقوق رد می‌کند اما صدایی از حراست در نیامد.
اسوتچی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ادامه آن از رسانه ملی و استانی بودجه خواستیم که بودجه مصوب سالانه را اعلام کنید، خواستیم ببینیم که برنامه‌های تبریزیم و... چه نفعی برای مردم و شهر دارد و بودجه آن را هم خواستیم متاسفانه ندادند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: در بحث دیگر از حراست خواستیم وضعیت پیمانکاران را مشخص کنند که پیمانکار هستند و یا کارفرما؟ یک تحلیلی از این افراد ارایه کنید که ببینیم این خصوصی سازی به نفع ماست و یا نه؟
اسوتچی گفت: این مسائل باعث شده است که پیمانکار برای ما درس نیروی انسانی دهند، خواهشمندم مسائل را امنیتی نکنیم، اگر قرار باشد موضوع امنیتی باشد، رهبر معظم انقلاب اسلامی بیست سال قبل درباره فقر،فساد و تبعیض نمی‌گفتند و ترسی از امنیتی بودن آن نداشتند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: خواهشمندم به کامنت‌های اینستاگرام توجه کنید که دید مردم نسبت به ما چگونه است، در این دوران و فضای مجازی مگر می‌شود چیزی را پنهان کرد یا نه؟
اسوتچی افزود: بیایید این موضوع را مشخص کنیم که شورای شهر نظرش این است تا ساماندهی نیروی انسانی موجود و فعلی نیروی جدیدی وارد نشود.
وی با بیان اینکه امیدوارم حراست ما که هرازگاهی به اداره خوفیه تعبیر می‌شود به آن سمت نرود، یادآور شد: بود و نبود حراست یکسان است ما به جز موارد امنیتی، بقیه موارد را خواهیم گفت و اگر اشتباهی وجود داشته باشد در همین جا اعلام می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :