«آسمان آبی مادرم» در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره بین‌المللی فیلم های نوجوانان در همدان به روی پرده می‌رود.
کد خبر: ۱۰۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 28 September 2015
«آسمان آبی مادرم» در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره بین‌المللی فیلم های نوجوانان در همدان به روی پرده می‌رود.

به گزارش تسنیم؛ فیلم ۸۵ دقیقه ای «آسمان آبی مادرم» که فیلم نامه نویسی، تهیه کنندگی و کارگردانی آن توسط علی قوی‌تن انجام شده است.

فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» داستان پسری به نام امید را روایت می‌کند که به همراه مادرش در کوهستانی زندگی می‌کنند که برای حفظ معدن زغال سنگ با موانعی روبه‌رو هستند و ادامه ماجرا.

عوامل فیلم:

فروغ امجدی، رضا کثیریان فر، حسین محمدیان، روح الله شهادتی و محمدرضا خیری بازیگران این فیلم و شهاب نوروزیان مدیر تصویربرداری، مهدی حسینی وند تدوینگر، احمد صالحی صدابردار، سید محمد کشفی صداگذار، نسترن صفری و علی قوی تن طراحان صحنه و لباس، رحیم مهدی خانی چهره پرداز و صبا صمیمی از عوامل موسیقی این اثر سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» در ۳ سانس، ساعت ۳۰ :۲۱ در تالار شماره یک شهید آوینی، روزهای دوشنبه و سه شنبه به ترتیب در ساعات ۱۰:۳۰ صبح و ۱۷ در سینما قدس همدان اکران می شود.

قوی‌تن متولد ۱۳۴۳ درگز بوده و کارگردانی آثاری چون «پرواز بادبادک ها»، «آفتاب، مهتاب، زمین»، «توطئه»، «آدمک ها»، «سرود تولد»، «تنها»، «نسکافه داغ داغ»، «ضربه طوفان» و «عشق من، شهر من» را در کارنامه خود دارد.

نخستین المپاد فیلمسازی و بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان ایران از سوم تا هشتم مهر ماه در شهر باستانی همدان برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار