سرپرست اداره کل ورزش خراسان شمالی:
سرپرست اداره کل ورزش و امور جوانان خراسان شمالی گفت: هم اینک ۹۲ پروژه ورزشی در استان نیمه کاره است که تکمیل آنها بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴ 16 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،مصیب اکبرزاده با بیان اینکه این پروژ ها ۳۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داردٰ، اظهار داشت: شاخص ترین این پروژ های ورزشی، سالن ۶ هزار نفری بجنوردٰ است، که از سال ۸۶ ساخت آن شروع شده و هم اینک ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: سالن سه هزار نفری اسفراین با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی و سالن ۲ هزار نفری شهرستان شیروان نیز با ۴۵درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژ های ورزشی مطرح استانٰ است که ساخت آنها از سال ۸۹ شروع شده است.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبارٰ برای تکمیل پروژ های ورزشی نیمه کاره استانٰ، نیمی از آن صرفا مربوط به این سه پروژه ورزشی است.

 

وی با اشاره به افتتاح هشت پروژه ورزشی در چهار شهرستان استان با صرف حدود ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نیمه نخست امسالٰ، گفت: این پروژه های ورزشی مربوط به ساخت سالن ورزشی زوارم و گود باستانی شیروان، سالن ورزشی چهل حصار و سالن ژیمناستیک اسفراین، سالن ورزشی نوده و محمدعلی پهلوان در شهرستان بجنورد و سالن های ورزشی خرمده شرقی و امند در شهرستان مانه و سملقان بوده است.

اکبرزاده یادآور شد: همچنین این اداره کل امسال ۲۴۰ میلیارد ریال مصوبه از محل ۲۷ صدم ارزش افزوده اعتبار داشت که ۱۱۰ میلیارد ریال آن جذب شد.

وی افزود: سال گذشته نیز از محل‌های مختلف اعتبارات سازمان برنامه و بودجه، همین حدود اعتبار برای حوزه ورزش استان اعتبار جذب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار