این طرح‌ها با همکاری سازمان‌های جهاد کشاورزی، محیط زیست و دیگر دستگاه‌های مرتبط اجراو تکمیل خواهد شد..
کد خبر: ۱۰۰۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ 05 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، مرادیانن نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی در نخستین نشست هم اندیشی وهم افزایی در راستای توسعه پایدار شهرستان قائم شهر ازاختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه برای توسعه و تکمیل دو سد در مازندران خبر داد.


کیوان مرادیان تصریح کرد: ازمجموع ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه کشور ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه سد البرز یا آیت الله صالحی مازندرانی جهت تکمیل شبکه‌ها و کانال‌های آبرسانی و سیستم تصفیه و انتقال آب منظور شده و ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل و انجام مراحل نهایی سد کِسِلیان اعتبار گذاشته شده است.


عضو کمیسیون انرژی مجلس، تامین، ذخیره سازی و توزیع آب زراعی موردنیاز را از ضرورت‌ها و نیاز‌های اساسی مازندران بعنوان قطب کشاورزی کشور دانست و گفت: مهار و بهره برداری اصولی از این منابع خدادادی از الویت‌های اساسی در توسعه و خودکفایی این استان بشمار می‌آید.
مرادیان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با همکاری سازمان‌های جهاد کشاورزی، محیط زیست و دیگر دستگاه‌های مرتبط اجراو تکمیل خواهد شد.
یادآور می‌شود؛ در نشست هم اندیشی و هم افزایی در راستای توسعه پایدارشهرستان قائم شهرکه به ابتکار شورای اسلامی قائم شهرو به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی این شهربرگزار شد، ضمن ارائه دیدگاه‌ها ونظرات و بیان ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود این شهرستان، راه‌های توسعه همه جانبه قائم شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار