معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) قم از کمک ۴۰ میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریالی مردم نیکوکار این استان‌ها در شور عاطفه و توزیع سریع آن در بین دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ 01 November 2021

به گزارش تابناک قم، سید محمد رضا میره‌ای در گفت‌وگویی جشن عاطفه‌ها را یکی از سنت‌های پسندیده دانست و اظهار داشت: این جشن، همه ساله در آستانه سال تحصیلی با هدف تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود و به‌دلیل همزمانی این آیین ملی با ایام عزاداری در ماه صفر، نام آن به شور عاطفه تغییر کرد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و امکان نداشتن استقرار پایگاه های شور عاطفه‌ها در سطح شهر گفت: امسال شور عاطفه‌ها از بیستم شهریورماه تا یازدهم مهرماه در اداره‌های تابعه و ۹۰ مرکز نیکوکاری استان و از طریق روش‌های غیرحضوری برگزار شد.

معاون کمیته امداد قم ضمن قدردانی از مردم نیکوکار و خیران اظهار داشت: امسال مجموع کمک‌های مردمی در شور عاطفه ها تا پایان مهرماه بیش از ۴۰ میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به فراوانی پرداخت‌های نقدی مردم و خیران نیکوکار از طریق درگاه‌های بانکی و سامانه‌های الکترونیکی و اینترنتی تصریح کرد: از این مبلغ بیش از ۱۹ میلیارد ریال کمک نقدی و مابقی نیز کمک‌های غیر نقدی شامل امکان‌های آموزش غیرحضوری و لوازم التحریر به ارزش ۲۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال بوده است.

میره‌ای همچنین تاکید کرد: کمک‌های مردمی، در اسرع وقت در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند استان قرار گرفت تا مشکلی برای شروع سال تحصیلی نداشته باشند.

حدود ۶ هزار دانش‌آموز و دانشجوی بی‌بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام قم قرار دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار