لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور؛
دیدار دو تیم فوتسال فردوس قم و چیپس کامل مشهد در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم میهمان به پایان رسید.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 30 October 2021

به گزارش تابناک قم، در این بازی که در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار شد، هر دو تیم بازی سریع و درگیرانه ای را به نمایش گذاشتند، اما حامد سنایی دروازه بان چیپس یک شب رؤیایی را پشت سرگذاشت و چندین ضربه داخل چارچوب بازیکنان فردوس را با واکنش های عالی به کرنر فرستاد.

تیم فوتسال فردوس قم که پس از کسب نتایج بسیار ضعیف در شش هفته گذشته لیگ برتر و تغییر کادر مربی گری خود، در این دیدار خانگی به دنبال کسب هر سه امتیاز بود، بازی نسبتا خوبی را در برابر حریف مشهدی خود به نمایش گذاشت، اما اشتباهات فردی بازیکنان فردوس، بازی را به سود تیم میهمان خاتمه داد.

تیم فوتسال چیپس کامل مشهد نیز که تازه به لیگ برتر گام گذاشته و تا هفته ششم، بازی های آنچنان خوبی را به نمایش نگذاشته بود، در خانه فردوس از فرصت های خود به خوبی استفاده کرد و با یک دفاع منطقی توانست برنده این بازی مهم باشد.

تیم فردوس قم با این باخت خانگی در پایان هفته هفتم با کسب ۶ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور قرار گرفته و تیم چیپس کامل مشهد نیز با یک بازی کمتر و کسب ۷ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار گرفته است.

تیم فوتسال فردوس قم در دو هفته آینده ابتدا در شهر ری میهمان تیم راگا خواهد بود و سپس در خانه خود در برابر سپاهان اصفهان صف آرایی خواهد کرد، اما رضا زرخانلی سرمربی جدید این تیم باید برای اشتباهات متعدد خط دفاع و گل نزنی خط حمله فردوس فکر و اندیشه جدی داشته باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار