باحضور استاندار قم؛
استاندار قم روز سه شنبه در حاشیه بازدید از معدن منگنز قم، از تیم تنیس روی‌میز این معدن که در مسابقات کارگری جهان مقام قهرمانی را کسب کرده بود با اهدای لوحی تجلیل کرد.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ 20 October 2021

به گزارش تابناک قم، مدیرکل ورزش و جوانان قم در حاشیه این جلسه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: توسعه و فرهنگ سازی ورزش در واحدهای صنعتی و کارگران موجب افزایش انگیزه و نشاط اجتماعی می شود.

رسول منعم ادامه داد: قهرمانی تنیس روی میز اعزامی قم به مسابقات کارگری قهرمانی جهان غرور ملی و خودباوری را در بین کارگران و فعالان حوزه صنعت استان افزایش داده است.

وی عنوان کرد: معدن منگنز قم در کنار فعالیت های تولیدی در حوزه مسوولیت های اجتماعی نیز ورود کرده و یک سالن ورزشی مجهز در روستای ونارچ توسط این مجموعه در حال احداث است.

منعم ابراز داشت: طی سالهای گذشته پویایی ورزش در قم رو به مطلوب است و قهرمانان این استان در رقابت های ملی و جهانی افتخارات زیادی نصیب قم کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم یادآور شد: قم جزء ۱۷ استان کشور است که در مسابقات المپیک و پارا المپیک اخیر در توکیو نماینده داشته است.

تیم تنیس روی میز کارگری معدن منگنز قم در این رقابت ها به سرپرستی امیرمحمد لیاقتی و به همراه مجید نراقی،مجید احتشام زاده،میثم زنگنه،محمدگلمحمدی و محمدرضا نعمتی شرکت کرده بود.

سومین دوره مسابقه‌های جهانی ورزش کارگری شرکت‌ها با حضور بیش از ۳۵ کشور و چهار هزار ورزشکار در ۲۸ رشته ورزشی مهرماه جاری در یونان برگزار شد.

کاروان ورزشی ایران با نام جهادگران تولید با ۷۰ ورزشکار، در ۶ رشته ورزشی دارت زنان و مردان، فوتبال، تنیس روی میز زنان و مردان، شنا، والیبال ساحلی و دوومیدانی زنان و مردان در این رقابت‌ها شرکت کرد.

تیم معادن منگنز قم نیز به عنوان نماینده ایران در رشته پینگ پنگ به این رویداد ورزشی اعزام شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار