مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم از پروژه بهسازی فضای سبز بوستان لاله در حاشیه میدان ۷۲ تن خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶ 16 October 2021

به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قم با اشاره به بهسازی فضای سبز بوستان لاله در منطقه سه شهر قم اظهار کرد: بوستان لاله یکی از پارک‌های قدیمی شهر قم است که با توجه به این که در حاشیه میدان ۷۲تن و مهم‌ترین ورودی شهر قم قرارگرفته علاوه بر این که خدمات‌رسانی خوبی به شهروندان دارد، زائرین زیادی از فضای سبز آن استفاده می‌کنند و کیفیت منظر شهری آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

او با اذعان به این که این بوستان با مساحت قابل توجهی بیش از ۷ هکتاری و فضای سبز با کیفیت و سالن ورزشی، پارک‌بادی، زمین‌بازی، مسیر پیاده‌روی، سرویس‌بهداشتی و رستوران خدمات خوبی می‌تواند به مسافرین و شهروندان ارائه کند، گفت: بهسازی فضای سبز با توجه به اهمیت عرصه در دستور کار قرارگرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، اختصاص منابع مالی برای این پروژه را مورد توجه قرار داد و افزود: بخشی از عملیات عمرانی سال گذشته انجام‌شده و امسال نیز ادامه برنامه در دستور کار است.

او عنوان کرد: با توجه به مناسب شدن شرایط جوی، ادامه عملیات اجرایی این پروژه در دستور کار خواهد بود و عملیات کاشت نیز انجام می‌شود.

جوادیان ادامه داد: تلاش می‌شود با استفاده از تمام منابع و صرفه‌جویی حداکثری در منابع آب بهسازی مجموعه را انجام داده و به فضای سبز بوستان کیفیت ببخشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار