خانواده ، اولویت اصلی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر شهباز

جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی و حقوقی شهر شهباز با موضوع برنامه های فرهنگی در شهر با حضور ریاست شورا ، رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵ 09 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و حقوقی شورای اسلامی شهر شهباز ،به اهمیت و ضرورت توجه به کارگروه فرهنگی و اجتماعی بدلیل تاثیر گذاری این کارگروه در برنامه ریزی دقیق و منظم بر فعالیت و استمرار مرتب این جلسات تاکید کرد.
حسین اکبری افزود: با آغاز بکار کمیسیون فرهنگی و فعالیت و همکاری مجدانه اعضای عضو این کارگروه شاهد برنامه ریزی و کاهش آسیب‌ها و تقویت و تحکیم بنیان خانواده ها باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به توجه بیشتر به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تاکید کرد و از مدیران فرهنگی خواست تا با نوآوری و خلاقیت و به روز رسانی برنامه ها اهتمام بیشتری در این زمینه داشته باشند.
در این جلسه هریک از بانوان به ارائه برنامه ها و دیدگاه های خود پرداختند و مقرر شد کار گروه بانوان و خانواده در شهر شهباز تشکیل و کلیه مشکلات و مسائل در کار گروه مطرح و برای رفع مشکلات پیگیری های لازم از سوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار