امام جمعه یزد: مسئولان در جذب نیرو مراقب افراد نفوذی باشند

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد به مسئولان یگان های نظامی و انتظامی توصیه کرد که در جذب نیرو برای بخش‌های مختلف مراقب افراد نفوذی و متمایل به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی باشند.
کد خبر: ۹۹۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ 02 September 2021

به گزارش «تابناک یزد» از دفتر امام جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار ناخدا سوم تفنگدار دریایی ذبیح الله بی‌غرض با وی افزود: استکبارجهانی با شکست در عرصه‌های مختلف به دنبال نفوذ و ضربه‌زدن به اصل نظام است، مسئولان همواره در این شرایط با جدیت مواظب اهداف شیطانی کفرجهانی و اذناب آنها باشند.

وی ادامه داد: مراقبت از نفوذ دشمنان در تمامی عرصه‌ها به ویژه در ارتباط با مسایل نظامی و مرزبانی کشور از اهیمت خطیری برخوردار است و هرگونه بی‌تفاوتی و کوتاهی گناهی بزرگ و اصلا از سوی هیچ مسئولی در کشور اسلامی اصلا پذیرفته نیست .

وی با قدردانی از اقدام هایی که تاکنون در کشور با احساس تکلیف مسئولان برای خدمت به مردم و جلوگیری از نفوذ دشمنان صورت گرفته است، اظهار کرد: حفاظت از مرزهای آبی کشور و تامین امنیت دریایی حساسیت ویژه‌ای دارد و بر این اساس به نیروهای جوان مومن و متعهد نیاز است.

ناصری با بیان اینکه با برنامه‌ریزی مناسب و دقت در جذب نیرو، باید مراقب نفوذ دشمن در تمامی عرصه‌ها به ویژه مسائل نظامی بود تا دچار آسیب نشویم، به اهمیت و نقش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی با همدلی و بینش و بصیرت انقلابی در تحقق اهداف نظام اشاره کرد.

وی، جنگ اقتصادی و فرهنگی را توطئه اصلی استکبارجهانی علیه انقلاب ذکر کرد و هوشیاری مردم و مسئولان را برای خنثی‌کردن آنها در این مورد خواستار شد.

در گزارش ارسالی به اطلاعات بیشتری در این دیدار اشاره نشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار