مکان احداث بیمارستان تخصصی دراستان بوشهر

کد خبر: ۹۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸ 21 September 2015
تابناک بوشهر: معاون وزیر و رئیس مجری ساخت تأسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی از احداث بیمارستان تخصصی در استان بوشهر خبر داد.

محمد علیزاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های استان بوشهر اظهار داشت: در جلسه‌ای با حضور معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیر کل راه و شهرسازی و همچنین دیگر مسئولین استان و با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و  وزارت بهداشت برگزار شد، از اراضی‌های مختلفی که امکان احداث بیمارستان تخصصی در آن بود بازدید جامع‌تری صورت گرفت هر چند در جلسات کاری متعددی که در این خصوص با حضور مهندسین مشاور و نیروهای مرتبط تمامی گزینه‌ها بررسی شد.

علیزاده افزود: امروز توانستیم که تمامی اراضی مورد نظر را از نزدیک مورد بررسی قرار دهیم و در نهایت زمین کنار بیمارستان شهدای خلیج فارس به تصویب نهایی رسید.

وی بیان کرد: نگاه وزارت بهداشت و نگاه استان این است که بتوانیم خدمات درمانی مناسب‌تری به مردم ارائه دهیم.

معاون وزیر و رئیس مجری ساخت تأسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی در ادامه گفت: با زمان بندی مشخصی که در این جلسه تعیین شد حداکثر ظرف چند ماه آینده عملیات اجرایی احداث این بیمارستان آغاز خواهد شد.

علیزاده تصریح کرد: پهنای زمین در استان بوشهر و جنس خاک باعث می‌شود که هزینه پی‌سازی تقریباً در این استان نسبت به استان‌های دیگر متفاوت باشد و لذا ساخت این ساختمان‌ها به علت اهمیت و حساسیت باید روی شمع بنا شود که مطالعات نهایی شمع در مدت 2 ماه آینده به اتمام می‌رسد و بلافاصله عملیات اجرایی این بیمارستان را در استان شروع خواهیم کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار