قاچاقچی چوب در آستارا دستگیر شد

کد خبر: ۹۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 20 September 2015
فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری قاچاقچی چوب و کشف 9 تن چوب در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: قاچاقچی چوب در آستارا دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، رحیم مهدی‌زاده عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان به ورود یک دستگاه کامیونت ایویکو حامل چوب قاچاق اشاره کرد و آن را حاصل گزارش‌های مردمی دانست.

وی با تاکید بر اینکه قطع درختان جنگلی به تاراج بردن منابع ملی کشور است، تصریح کرد: این امر تبعات زیست‌محیطی زیادی به دنبال دارد،

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری راننده 27 ساله و قاچاقچی چوب خبر داد و گفت: از این راننده بیش از 9 تن چوب قاچاق کشف و ضبط و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره منابع طبیعی معرفی شد.

وی از کسانی که از فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب آگاه هستند خواست تا مراتب را بلافاصله از طریق تلفن‌های 110 به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی انزلی نیز از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت با 9 فقره سرقت خبر داد و گفت: مأموران آگاهی پس از چند روز تحقیق، موفق به شناسایی سارق 29 ساله شدند و وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

هرمز عشقی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: سارق دستگیر شده به 9 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

وی خواستار توجه شهروندان به هشدارهای پلیس درباره جلوگیری از سرقت شد و تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت افراد مخل نظم و امنیت در جامعه مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار