یک هزار و ۶۰۰ واحد راکد در کشور احیا می شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: امسال احیای یک هزار و ۶۰۰ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی و واحدهای در تملک بانک‌ها، برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۹۷۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 15 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،علی رسولیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک‌هزار و ۵۵۷ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی کشور پارسال به چرخه تولید بازگشت افزود: یک‌هزار و ۱۱ شهرک، ناحیه و منطقه ویژه اقتصادی در کشور وجود دارد.
وی اظهار داشت: ۸۲۸ شهرک عملیاتی و در حال واگذاری است و ۴۷ هزار واحد صنعتی نیز در این شهرک ها فعالیت دارند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به افزایش ۲ برابری تقاضای سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی در سال گذشته، افزود: اساس کار حمایت از صنایع، افزایش تولید و توجه به اقتصاد داخلی است.
رسولیان یادآورشد: واحدهای صنعتی خوبی در خمین راه اندازی شده و یک شهرک صنعتی در این شهرستان درحال تکمیل و یک شهرک دیگر در حال واگذاری است.
وی گفت: در نشست بررسی مشکلات شهرک صنعتی خمین، ۴۰۰ میلیارد ریال به منظورانتقال آب و تامین زیرساخت‌هایی نظیر برق، مخابرات و فضاسازی داخلی مصوب شد و پیش بینی می شود به زودی عملیاتی شود.
وی ادامه داد: به منظور طرح توسعه شهرک صنعتی خمین با توجه به تعداد متقاضیان و فعالان اقتصادی که در استان مرکزی و این شهرستان وجود دارد، زمین لارم برای سرمایه گذاری به آنها تحویل داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار