مساعدت 232 حامی نیکوکار آذربایجان شرقی به بیماران نیازمند در قالب طرح

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی گفت: در 5 ماهه امسال حامیان نیکوکار استان در قالب طرح شفا بیش از یک میلیارد و 328 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به بیماران نیازمند مساعدت کردند.
کد خبر: ۹۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴ 18 September 2015

به گزارش تابناک تبریز ،خالد سیارمعاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی ره با بیان این مطلب افزود: 232 حامی نیکوکار در قالب طرح شفا به بیماران نیازمند کمک می کنند.

وی ادامه داد: حامیان نیکوکار شهرستانهای تبریز، مرند و کلیبر در سطح استان بیشترین مساعدت را به بیماران نیازمند می نمایند.

سیار تصریح کرد: خیرین می توانند با مشارکت در طرح شفا به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

وی ارتقای سطح بهداشت مددجویان و سایر بیماران را از اهداف طرح شفا عنوان کرد و اظهار داشت: کمیته امداد در اجرای این طرح تلاش می کند از ظرفیت مراکز نیکوکاری،خیرین محلات و مساجد بهره لازم برده شود.

سیار اضافه کرد: حامیان خیر با تکمیل فرم های مخصوص می توانند به صورت داوطلبانه در واریز ماهانه وجه نقدی به بیماران بی بضاعت و بر عهده گرفتن هزینه های درمانی بیماران نیازمند مشارکت داشته باشند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یادآور شد: طرح شفا یکی از دهها طرحی است که کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور یاری رساندن به دردمندان مستمندی که علاوه بر درد نداری و بی پولی دچار بیماری شده اند اجرا می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار