کسب 19 مدال قهرمانی توسط ووشوکاران اردبیلی

ووشوکاران اردبیلی 19مدال رنگارنگ از مسابقات قهرمانی کشور در سبک های مختلف به دست آوردند.
کد خبر: ۹۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 16 September 2015
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، در مسابقات سبک شائولین در بخش بانوان که در استان مازندران برگزارشد 4مدال نقره در تالو نصیب بانوان اردبیلی شد که صادقه میکائیلی و فرزانه پاکباز هردو از شهرستان اردبیل موفق شدند هریک به 2مدال نقره دست پیدا کنند.
همچنین در سبک فان من چوان که مسابقات بانوان آن در استان تهران برگزارشد آسیه اصلان ووشوکار اهل گرمی در وزن 52کیلوگرم رقابت های ساندا به یک مدال برنز دست یافت.
در سبک شائولین و در بخش آقایان تیم اردبیل توسط وحیدآژیده در 48- کیلوگرم و طاهر عبادی در 65-کیلوگرم ساندا به 2مدال طلا و توسط شهریار رحمانی در 90+ کیلوگرم،سیاوش دادرس در 65- ساندا به دو مدال نقره و توسط رضا عظیمی در 48-،مهدی حقیقت در 52- و امیر حسین حقیقت در 65- کیلوگرم به 3مدال برنز دست یافت.
در سبک فن زی چوان و بخش آقایان که در سمنان برگزارشد، ساندا کاران اردبیلی 3مدال طلا و 4مدال نقره به دست آوردند.
محمد حسین رستمی در 65- کیلوگرم، سعید صحرایی در 70- و فردین نصیرپور در 80- کیلوگرم عنوان قهرمانی و مدال طلای اوزان خود را کسب کردند و امیر حسین حامدی در 56- ،قادر فرضی در 60- ،مهران قهرمان زاده در 65- و سعید رستمی در 75- کیلوگرم با عنوان نایب قهرمانی، مدال نقره برگردن آویختند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار