کودکان بی سرپرست هواداران افتخاری تیم شهرداری

با حضور اعضا تیم فوتبال شهرداری در موسسه خیریه خانه شکوفه های اردبیل، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست اردبیل هواداران افتخاری این تیم لقب گرفتند.
کد خبر: ۹۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 15 September 2015

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم شهرداری اردبیل پیش از ظهر سه شنبه در بازدید مدیران، کادر فنی و بازیکنان این تیم از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست مراکز و موسسه خیریه شکوفه های اردبیل به عنوان هواداران و تماشاگران افتخاری این تیم نام برد.

کودکان بی سرپرست هواداران افتخاری تیم شهرداری

محمد ربیعی متذکر شد: تلاش خواهیم کرد ضمن حضور مکرر از این مراکز و دلجویی از این کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در تمام بازی های خانگی آنها در استادیوم حضور داشته و بازیها را ببینند.

وی دستگیری و حتی حضور در این مراکز را از عنایات خداوند برشمرد و خطاب به بازیکنان تیم شهرداری یادآور شد: ۹۰ درصد این کودکان بی سرپرست و بدسرپرست آرزو دارند که فوتبالیست شوند و آنها شما را الگوی خود می دانند و دوستتان دارند، بنابراین باید این محبت را جبران کنید.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با تاکید بر اینکه انسان باید در هر زمان جلب رضای الهی را سرلوحه زندگی خود قرار دهد، افزود: هدف کلی زندگی دستگیری و کمک به همنوعان است.

وی با بیان اینکه این کمک باید به شکرانه دست توانا و گرفتن دست ناتوان باشد، تصریح کرد: اعتقاد داریم که نشاندن لبخند بر روی لبان کودکان نیازمند رضایت الهی را در پی دارد و باعث می شود زندگی ما معنا یابد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل نیز با بیان اینکه این دیدار به پیشنهاد سرمربی تیم شهرداری صورت گرفته است، تاکید کرد که مشتاق بودیم این کودکان را از نزدیک ببینیم و بتوانیم گامی کوچک در جهت حل برخی از مشکلات آنها برداریم.

بابک پورپناهی با بیان اینکه مجموعه تیم به عنوان سفیران این کودکان برای کمک به آنها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد، تصریح کرد: ایجاد شور و نشاط اجتمایع و در بین تمام اقشار بویژه نوجوانان و جوانان از مهمترین اهداف تیم شهرداری بوده چنانچه امروز در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی همچنین با اشاره به آمادگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برای حمایت از این کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تاکید کرد که در این راستا آمادگی داریم با تقبل تمام هزینه ها اردوهای تفریحی برای اینگونه کودکان برگزار کنیم.

گفتنی است در این دیدار مجموعه تیم شهرداری اردبیل ضمن حمایت مادی و معنوی از کودکان نگهداری شده در این مرکز، متعهد شدند که در راستای ترویج فرهنگ احسان و انفاق برای اینگونه کودکان تلاش کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار