در دومین روز ثبت نام؛

یازده نفر برای شوراهای اسلامی در شهرستان بوشهر ثبت نام کردند

تابناک- فرمانداری شهرستان بوشهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوشهر اظهار داشت: در دومین روز ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بوشهر تعداد 11 نفر شامل 10مرد و یک نفر زن ثبت نام کردند. 
کد خبر: ۹۴۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ 11 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، هادی اخلاقی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از این تعداد به ترتیب 7نفر شامل 6 مرد و یک زن برای انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر و 4 نفر در عالی شهر ثبت نام کردند.

وی افزود: از این تعداد، 6نفر در محل فرمانداری و 5نفر از سه طریق اپلیکیشن و اینترنت نام نویسی کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مرکز استان بیان کرد: با تکمیل فرآیند ثبت نام این تعداد، مجموع تعداد داوطلبان شهرهای بوشهر، عالی شهر، چغادک در پایان دومین روز ثبت نام شوراهای اسلامی شهرها به ترتیب 15، 10و یک نفر رسید. ضمن آنکه در دو روز نخست برای شورای اسلامی شهر چغادک کسی ثبت نام نکرده است.

اخلاقی تصریح کرد: ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها که از دیروز به صورت همزمان در فرمانداری های سراسر کشور آغاز شده بود هر روز از ساعت 8 صبح تا 18 به صورت حضوری در فرمانداری شهرستان بوشهر و به صورت غیرحضوری از سه طریق اعلام شده انجام می شود.

جانشین ستاد انتخابات شهرستان بوشهر در پایان از همه کسانی که قصد ثبت نام در شوراهای اسلامی دارند به دلیل پرهیز از تجمع در ساعات و روز پایانی ثبت نام و یا بروز سایر اشکالات در فرآیند، خواست ثبت نام خود را به روز پایانی موکول نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار