همایش ترویج ازدواج آسان در پارس‌آباد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های مختلف همایش بزرگ ترویج ازدواج آسان در شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴ 14 September 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، مهدی احمدی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس‌آباد با تشریح فضیلت‌های ازدواج امام علی(ع) با حضرت زهرا(س) اظهار داشت: این دو شخصیت بزرگ عالم اسلام الگوی مردان و زنان جوامع اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج ازدواج آسان و به دور از تجملات گفت: مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و روحانیون در زمینه فرهنگسازی سیره و سلوک معصومان در ازدواج آسان در شهرستان پارس‌آباد باید بیش از پیش عمل کنند.

احمدی تصریح کرد: ازدواج آسان همراه با معنویت و الهام از مکتب اسلام نقش بزرگی در تداوم زندگی دارد و با توجه به این امر باید تلاش و جدیت خانواده‌ها بر این باشد تا این نوع ازدواج در جامعه ترویج شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد جوانان را سرمایه عظیم کشور دانست و بیان کرد: مهریه بالا هیچ تضمینی برای زندگی پایدار نیست بلکه الگو قرار دادن سیره معصومان می‌تواند آرامش و آسایش خانواده‌ها و جامعه و فرزندان را فراهم کند.

وی با تاکید بر ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین جوانان بانک‌های عامل را به آسان کردن فرایند دریافت تسهیلات ازدواج فراخواند و افزود:‌در صورتی که بتوانیم در این زمینه اقدامات شایسته‌ای انجام دهیم شاهد توسعه و تعالی واقعی جامعه می‌شویم.

احمدی از برگزاری همایش بزرگ ترویج ازدواج آسان در آینده نزدیک با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و دانشگاه آزاد خبر داد و از کمک‌های افراد خیر در امر تامین جهیزیه نو عروسان قدردانی کرد و مسئولان را به حضور فعال و جلب مشارکت عمومی برای امور خیریه دعوت کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار