فرماندار همدان:

برای برخورداری از اعتبارات باید برنامه محور باشیم

فرماندار شهرستان همدان در نشست هماهنگی دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا‌های بخش مرکزی گفت: در هر روستا باید اطلاعات کامل اقدامات انجام شده، اقدامات مورد نیاز و برنامه عملیاتی مشخص داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 29 January 2021
محمد علی محمدی خواستار برنامه محوری بخشداران دهیاران و شورا‌های اسلامی برای روستا‌ها شد و افزود: برای جذب اعتبارات مورد نیاز و استفاده از فرصت نمایندگان در این راستا باید برنامه محور باشیم.

به گزارش تابناک همدان وی با تاکید بر اولویت تکمیل کار‌های نیمه تمام اضافه کرد: ۱۱۱ پروژه با اعتبار ۲۰۶ میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر در سطح شهرستان همدان به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار همدان اظهار کرد: گازرسانی به واحد‌های اقتصادی و تولیدی، بهسازی و مقاوم سازی در روستاها، توسعه و تقویت شبکه برق رسانی، توسعه واحد‌های تولیدی بخش کشاورزی و چند طرح در بخش راه روستایی از جمله طرح‌هایی است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم هم افزایی برای تغییر وضعیت و پیشبرد امور روستا تصریح کرد: شورا‌های اسلامی روستا‌ها می‌توانند با برنامه ریزی اصولی و تصمیم سازی در تصمیم گیری مدیران برای رفع نیاز‌های روستا موثر باشند.

محمدی در پایان از پیگیری‌های دکتر حاج بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به منظور جذب اعتبارات ملی و تامین اعتبار بسیاری از طرح‌های در دست اجرا قدردانی کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار