شورای نگهبان چشم بینای نظام در انتخابات است

کد خبر: ۹۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸ 11 September 2015
امام جمعه آستانه‌اشرفیه گفت: شورای نگهبان چشم بینای نظام در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.
خبرگزاری فارس: شورای نگهبان چشم بینای نظام در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام محمد ساجدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تاکید براینکه صیانت از آرای مردم حق‌الناس است اظهار کرد: اگر ناظر و مجری انتخابات از موازین قانونی عدول کنند، ضامن هستند و نمی‌توان از مردم در جامعه رضایت گرفت.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری اشاره کرد و افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات از رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری است.

ساجدی با اشاره به جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای، بیان کرد: آمریکا تلاش می‌کند چهره ابرقدرتی خود را به رخ نیروهای مقاومت منطقه بکشد اما مقام معظم رهبری ترفند دشمنان را خنثی کرد و فرمودند که با آمریکا غیر از مسائل هسته‌ای در زمینه دیگری مذاکره نمی‌کنیم.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه به روز مبارزه با بی‌سوادی اشاره کرد و گفت: نباید تعدادی از فرزندان کشور به دلیل فقر اقتصادی از سواد محروم بمانند.

وی بر برگزاری یادواره شهدا تاکید کرد و یادآور شد: حضور نوجوانان و جوانان در راستای انتقال فرهنگ مقاومت و ایثار در یادواره شهدا حائز اهمیت است.

ساجدی با بیان اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جرأت تعرض به ایران اسلامی را ندارد، تصریح کرد: ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار به دلیل ایثار شهیدان انقلاب اسلامی است.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه به سالروز شهادت امام محمدتقی (ع) اشاره کرد و گفت: در مناسبت‌های مذهبی با نصب پرده و شعائر اسلامی باید به فضای معنوی در جامعه کمک کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار