صدور 230 پروانه معدنی در مازندران

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران از صدور 230 پروانه معدنی برای فعالیت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 11 September 2015
به گزارش تابنک مازندران به نقل از فارس نصرالله صدرزاده گفت: هم‌اکنون 230 پروانه معدنی در مازندران صادر شده و واحدهای معدنی در حال فعالیت هستند.
وی افزود: خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران سازمانی مردم‌نهاد است که از انجمن‌های تخصصی متعدد همانند معدن، شیمیایی و سلولزی، کانی غیرفلزی، کانی فلزی، انجمن غذایی و دارویی و برق الکترونیک تشکیل شده است.
صدرزاده با اعلام اینکه تبدیل سنگ‌های بزرگ به ذرات ریز کار در معادن را سخت و خطرآفرین می‌کند، بیان کرد: می‌خواهیم در راه خدمت‌رسانی به مردم در راستای کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال قدم‌های سازنده‌ای برداریم.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه اگر حمایت در بخش‌های مختلف از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران نبود، تعطیلی بیش از 70 درصد کارخانجات این استان را شاهد بودیم، گفت: نباید تولیدکنندگان خودشان مشکل‌‌آفرینی کنند و باید بازپرداخت به بانک‌ها را به موقع انجام دهند.
این مسئول با تاکید بر اینکه امیدواریم در دوران پساتحریم شاهد رشد و بالندگی بیشتر استان مازندران باشیم، اظهار کرد: باید از مواهب طبیعی فوق‌العاده مازندران برای بهره‌برداری بهینه استفاده کرد.
صدرزاده با اعلام اینکه بهره‌برداری صحیح از مواهب الهی باید با دانش فنی و مهندسی مطلوب همراه باشد، یادآور شد: انسان دوست‌دار زیبایی است و می‌‌خواهد در محیطی عاری از هر گونه آلودگی زندگی کند.
وی در پایان گفت: هم‌اکنون حدود 120 معدن در استان فعال بوده و در حال بهره‌برداری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار