استفاده دانش‌آموزان نیازمند از خدمات امداد البرز

کد خبر: ۹۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱ 10 September 2015

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت:تابستان امسال دو هزار دانش آموز از خدمات تفریحی کمیته امداد این استان در کانون های فرهنگی بهره مند شدند .

علی سالارکیا روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون هشت کانون دائم فرهنگی دراین زمینه ازسوی کمیته امداد فعال شده که در تابستان امسال علاوه براین کانون ها چهار کانون موقت نیز فعالیت داشت.

وی ادامه داد: تعداد دانش آموزان استفاده کننده از این کانون ها درسالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر افزایش داشته است.

سالارکیا خاطرنشان کرد: این افزایش ظرفیت به دلیل حضور گسترده بزرگسالان در برنامه ها بوده که شاهد حضور مادران به همراه دختران خود بودیم.

وی تاکید کرد: در عصر کنونی برنامه ریزی برای جذب جوانان و نوجوانان در عرصه های تربیتی و اجتماعی یکی از ظریف ترین و حساس ترین راهبردهای اساسی حوزه فرهنگ می باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه غالب حرکت های تهاجم فرهنگی نیز به سمت وسوی جوانان است گفت: توجه به اوقات فراغت این قشر و جذب آنها در فعالیتهای فرهنگی و تربیتی ،پیامدهای اجتماعی و فرهنگی مناسبی در اجتماع دارد.

سالارکیا یادآور شد: بر این اساس کانون های دائمی و فصلی کمیته امداد با هدف ارایه خدمات تربیتی در ایام تابستان، پرورش استعدادهای درخشان، تقویت باورهای دینی و ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه هدف برپا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار