230 هزار تماس با فوريت هاي پليسي 110 قم از ابتداي سال جاري

فرمانده انتظامي استان قم با اشاره به دريافت 230 هزار تماس توسط فوريت هاي پليسي 110 قم از ابتداي سال جاري تاکنون، گفت: از اين تعداد، حدود 125 هزار تماس عملياتي و به خواسته ها و نيازهاي پليسي مردم رسيدگي شده است.
کد خبر: ۹۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 10 September 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار کاظم مجتبايي اظهار داشت: سيستم فوريت هاي پليسي 110 از دو بخش تشکيل شده است که بخش اول مربوط به دريافت اخبار است که توسط اپراتورها انجام مي شود و سپس تحليل و به رده هاي تخصصي و بخش هايي که در واقع اجرا کننده عمليات هاي پليسي هستند، ابلاغ مي شود. 

وي افزود: بخش دوم مربوط به واحدهاي عملياتي شامل پليس هاي تخصصي مانند پليس راهور، پليس آگاهي، پليس مبارزه با مواد مخدر و يگان ماموريتي فوريت هاي پليسي 110 است که بايستي کمتر از 10 دقيقه در محل حاضر شده و به خواسته هاي و نيازمندي هاي پليسي مردم رسيدگي کنند، اين بخش که يکي از بخش هاي مهم در عمليات هاي پليسي است، مي تواند باعث افزايش رضايتمندي مردم باشد. 

فرمانده انتظامي استان قم تصريح کرد: معيارهايي که براي اين پليس پيش بيني شده سرعت ،‌ دقت عمل و رسيدگي به هنگام است.

سردار مجتبايي با اشاره به تعداد تماس هاي مردمي با فوريت هاي پليسي 110 استان قم از ابتداي سال جاري تاکنون اضافه کرد: در اين مدت حدود 230 هزار تماس با فوريت هاي پليسي 110 داشتيم که از اين تعداد، حدود 125 هزار تماس توسط اين يگان عملياتي شده و توانسته در محل هايي که مردم نياز داشته، حضور و به خواسته ها و نيازهاي پليسي مردم رسيدگي کنند. 

وي بيان داشت: فوريت هاي پليسي 110 به 60 درصد تماس هايي که مردم با اين پليس گرفته اند رسيدگي کرده که در نتيجه آن جايگاه فرماندهي انتظامي استان قم از نظر رضايتمندي مردم در راستاي سرعت و دقت عمل، جزء سه استان برتر کشور بوده است. 

فرمانده انتظامي استان قم خاطر نشان کرد: در سال گذشته در اين زمينه مقام اول را به دست آورديم که اين نشان دهنده انگيزه و تعهدي است که کارکنان فوريت هاي پليسي 110 نسبت به انجام ماموريت هايشان دارند. 

سردار مجتبايي ابراز اميدواري کرد: شهروندان همچون گذشته در ارتباط با انعکاس به موقع اخبار و نيز نيازمندي هايشان از پليس قم، از طريق سامانه 110 اقدام کنند و پليس قم آمادگي اين را دارد که با سرعت و دقت به تمامي خواسته ها و نيازهاي مردم رسيدگي کنند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار