تا یک ماه دیگر انجام خواهد شد؛

آغاز ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در قزوین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: در صورت رفع برخی مشکلاتی که برای زمین بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی وجود دارد تا یک ماه آینده کلنگ ساخت این بیمارستان بر زمین خواهد خورد.
کد خبر: ۹۰۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 12 October 2020

علی فرخزاد در خصوص بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی اظهار کرد: بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی خصوصی است و با سرمایه‌گذاری یکی از بانک‌های عامل کشور ساخته خواهد شد.

وی افزود: با جلسه‌ای که با استاندار انجام شد برای مشکلات زمین بیمارستان در برگزاری مزایده و واگذاری آن راهکارهای خوبی ارائه‌شده است و درصورتی‌که این مشکلات رفع شود کلنگ زنی آن تا یک ماه دیگر انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: ساخت این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد انجام خواهد شد و امیدواریم بتوانیم شاهد ساخت این بیمارستان در سریع‌ترین زمان ممکن باشیم.

وی با بیان اینکه این بیمارستان با رویکرد توریست درمانی ساخته خواهد شد، ادامه داد: ۴۵ هزار مترمربع فقط برای محل اقامتی و هتل این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

فرخزاد اضافه کرد: این بیمارستان تخصصی است و سعی شده بتوانیم در آن بخش عمده‌ای از نیازهای استان قزوین و همچنین استان‌های هم‌جوار دیده شود.

وی در پایان با اشاره به ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین نیز یادآور شد: با هماهنگی‌هایی که با جناب نوبخت صورت گرفته امیدواریم به‌زودی شاهد فعال شدن ساخت این بیمارستان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار