گره گشایی پرونده‌های لاینحل قضایی

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران گره بسیاری از پرونده‌هایی که سال‌های سال لاینحل باقی ‌مانده بود با تعامل و تفاهم باز کردیم.
کد خبر: ۹۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 06 September 2015

یوسف خدادادی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما نیز بر این باوریم که امنیت سرمایه‌گذاران برای جرأت پیدا کردن آنها با هدف حضور در حوزه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف باید به نحوی فراهم آید تا زمینه اشتغال مولد و کارآمد فراهم آید.

وی با بیان اینکه سرمنشا بسیاری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و وقوع جرایم، بیکاری افراد است که از آن به عنوان ریشه بسیاری از نارسایی‌ها یاد می‌شود، گفت: اگر اشتغال و کارآفرینی اتفاق بیفتد بسیاری از جرایم مشکلات و معضلات در این حوزه برطرف خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اشتغال را امر مقدس و سرمایه‌گذاری را حرکتی زیرساختی در این حوزه عنوان کرد و افزود: به اذعان همه دولت به تنهایی قادر نیست اشتغال مولد ایجاد کند بلکه این ایجاد اشتغال نیاز به حضور و مشارکت سرمایه‌گذارانی دارد تا در بخش‌های مختلف شاهد شکوفایی نتایج خوب و سودمند باشیم.

خدادادی زیرساخت حضور سرمایه‌گذاران و اعتماد آنها را ایجاد زیرساخت‌های امنیت پایدار و کسب درآمد مشروع اعلام کرد و یادآور شد: با تنگ‌نظری‌ها و برخی مشکلات و سنگ‌اندازی‌ها در گذشته روبه‌رو بودیم اما در دو سال اخیر با شکل‌گیری کمیته حمایت قضایی تلاش شده تا بسیاری از موانع، مشکلات و مراحل تشریفات اداری، تنگ‌نظری‌های بی‌مورد، سنگ‌اندازی‌ها و آیین‌نامه‌ها و مقررات دست و پاگیر برطرف شود.

این مسئول عنوان کرد: کمیته حمایت قضایی تلاش می‌کند تا قوانین مخل تولید برطرف شده و امکان جذب سرمایه‌گذاری‌ها و توسعه پایدار فراهم آید.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: باید در صدور مجوزها پرداخت تسهیلات و حمایت از سرمایه‌گذاران یک حرکت تحولی و انقلابی در محوریت سعه صدر رخ دهد تا منویات مقام معظم رهبری که بر اجرای اقتصاد مقاومتی بر پایه توانمندی‌های داخلی تاکید دارد بسیاری از مشکلات و دغدغه‌ها برطرف شود.

خدادادی بیان کرد: این کمیته با یک ترکیب مناسب در این دو سال سعی کرده است تا مصوباتی را در حمایت از سرمایه‌گذاران داشته باشد که اکثر این مصوبات با توجه به ضمانت اجرایی به انجام رسیده و تاکنون مشکل 96 نفر از سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و کارآفرینان برطرف شده است.

وی یادآور شد: پرونده‌هایی داشتیم که بعد از سال‌های سال مشکلات لاینحل برطرف شده‌اند و در نیر و سرعین بعد از 15 سال مشکل حق‌آبه و رعایت حق و حقوق سرمایه‌گذار مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم با روندی که در پیش است در ماه‌های آینده بیشتر و بهتر بتوانیم با تدابیری منطقی مشکلات و موانعی که در پیش‌رو است در حوزه سرمایه‌گذاری برطرف کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار