آزمون سلامت در مازندران برگزار شد

آزمون طرح سلامت برای اولین بار با حضور ۶۶۵ داوطلب در مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 05 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر معاون اجرایی مرکز بهداشت مازندران با بیان اینکه در راستای اجرای طرح سلامت برای اولین بار آزمون برگزار شد، گفت: در این آزمون که با حضور ۶۶۵ نفر برگزار شد، ۷۶ نفر در واحد تغذیه و ۵۸۹ نفر در واحد روان با هم رقابت کردند که از این میان ۴۴ نفر برای تغذیه و ۴۴ نفر نیز برای روان برگزیدهخواهند شد.
قاسم اویس گفت: هدف از برگزاری این آزمون جذب ۸۸ نیرو برای خدمت به مردم است تا در امر تغذیه و روان مشغول به کار شوند.
معاون اجرایی مرکز بهداشت استان افزود: با توجه به اینکه بیماری‌های دیابتی افزایش یافته و بیماری‌های دیگر مانند چاقی که غیر عفونی قلمداد می شوند جای آن را گرفته در نظر داریم با نیرویی که جذب می شوند در قالب برنامه ای منسجم به بهبود اوضاع کمک کرده باشیم.
وی همچنین با اشاره به بیماری‌های مربوط به روان در جامعه گفت: با توجه به افزایش بیماری‌های شایع دیگر ازجمله استرس و افسردگی امیدواریم در قالب جذب نیرو و جلسات کاربردی منسجم به‌سلامت افراد جامعه کمک شایسته‌تری به عمل آید.
اویس حضور نیروهای ماهر و با تحصیلات عالی در دستگاه‌های اداری را مهم‌ترین و مناسب‌ترین راهکار برای رسیدن به شرایط ایده آل دانست و افزود: با این شیوه دسترسی مردم به کارشناسان واحدهای مختلف آسان و سریع‌تر خواهد بود.
وی در خصوص شرایط اطلاع‌رسانی این آزمون افزود: در زمانهای مختلف اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در نشریات و پیامک و همچنین سایت رسمی دانشگاه صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار