دولت با طرح های گردشگری در تالاب بوجاق موافق است

کد خبر: ۸۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 04 September 2015

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت : دولت با اصل ترویج طبیعت گردی و گردشگری در تالاب های استان بخصوص تالاب بوجاق موافق است.
[استاندار گیلان : دولت با طرح های گردشگری در تالاب بوجاق موافق است]

محمد علی نجفی عصر پنجشنبه در بازدید معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از منطقه مورد اختلاف محیط زیست و منطقه آزاد انزلی اظهار داشت : در بازدید خانم ابتکار از استان گیلان و تالاب بوجاق مذاکراتی انجام گرفت و قرار است امکاناتی برای سرمایه گذاری در قالب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در این تالاب فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد : رفع مشکلات بیکاری و مشکلاتی که امروز گریبان جوانان گیلان را گرفته است ایجاب می کند که بحث گردشگری در استان به منظور ایجاد اشتغال دنبال شود.
نجفی گفت : دولت نیز قطعا کمک خواهد کرد که طرح گردشگری دراین منطقه شکل بگیرد و ما منتظر هستیم که پس از بازدید ریاست سازمان حفاظت محیط زیست محدوده محیط زیست و منطقه گردشگری در تالاب بوجاق کیاشهر در هیات دولت مشخص شود.
وی یادآورشد : مسوولان استان دنبال این هستند که مردم گیلان در قالب طرح های گردشگری و طبیعت گردی از مواهب تالاب های استان استفاده نمایند.
معصومه ابتکار روز پنجشنبه در قالب هیاتی و به اتفاق مسوولان سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور از بخشی از جنگل های سیاهکل و تالاب بوجاق کیاشهر و منطقه دفع زباله های سراوان رشت بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم و این مناطق قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار