توسعه فناوری در گیلان نیازمند برنامه‌ریزی است

کد خبر: ۸۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 02 September 2015
استاندار گیلان با بیان اینکه برای توسعه فناوری در گیلان باید برنامه‌ریزی شود گفت: برای توسعه اندیشه‌های دانش بنیان در بخش پشتیبانی و لجستیک لازم است عنایت ویژه‌ای به این بخش از سوی مرکز شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد علی نجفی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی گیلان توجه به مسائل بخشی و منطقه‌ای در نیروی انتظامی را مورد تأکید قرارداد و اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی گیلان با حداقل امکانات حداکثر بهره‌وری را به جا گذاشته است چرا که امکانات نیروی انتظامی استان محدود است.

وی با بیان اینکه برای توسعه فناوری در استان گیلان باید برنامه‌ریزی شود، افزود: برای توسعه اندیشه‌های دانش بنیان در بخش پشتیبانی و لجستیک لازم است عنایت ویژه‌ای به این بخش از سوی مرکز شود.

استاندار گیلان توجه به اندیشه‌های بازنگری و تحول را مورد تأکید قرار داد و گفت: اعضای شورای تأمین و ادارات استان و همه دستگاه‌های و مدیران کمک‌های لازم را خواهند داشت تا نیروی انتظامی با اقتدار بیشتر به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

نجفی با اشاره به آرامش ایجاد شده در گیلان تصریح کرد: در تحولاتی که در فضای کسب و کار استان ایجاد شده است قطعا نیروی انتظامی نقش داشته است.

وی با اشاره به وجود اقوام و مذاهب در گیلان گفت: حضور اقوام و اندیشه‌های مختلف در استان تهدید محسوب نمی‌شود و ما همواره به‌عنوان قوت به آن نگاه کرده‌ایم و حضور نیروی انتظامی نیز در این بخش مورد توجه است.

استاندار گیلان با اشاره به منایع نفتی و گازی خاطرنشان کرد: اگر چه دکل‌های نفتی و گازی امروز ایران از حداقل 20 درصد تبعیت می‌کند جز بحث‌هایی که همواره باید به آن دقت شود.

نجفی با بیان اینکه قاچاق کالا در نوار مرزی آستارا یکی از بحث‌هایی است که همواره استان را مورد تهدید قرار می‌دهد افزود: در حوزه کمرکی و مرزی، با ابزارهای مناسب همه موارد کنترل می‌شود ولی باز این امر یکی از تهدیدات است و باید به آن توجه است.

وی گفت: در حوزه نفوذ ماهواره با وجود به اینکه سربازان گمنام و امنیت و اطلاعات حضور خوبی دارند، اما از بحث‌هایی است که باید به‌دقت رصد شود.

استاندار گیلان تأکید کرد: علی‌رغم همه این تهدیدات در قالب هم‌دلی و هم‌زبانی که بدان اشاره شد تعامل سازنده و همکاری همه دستگاه‌های امنیتی و قضایی استان امروز شرایطی را در استان فراهم کرده است که گیلان جزو امن‌ترین استان‌های کشور است و نقش نیروی انتظامی در این بخش ممتاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار