آثار فاخر هنری در گرامیداشت شهدای گیلان ساخته شود

کد خبر: ۸۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 01 September 2015
فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: باید دست به دست هم دهیم تا آثار فاخری را برای شهدا بسازیم و اگر برای شهدا هر کاری در این حیطه انجام دهیم کم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله پور امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد همه شهدا به‌ویژه شهدای هفته دولت، رجایی و باهنر و شهدای عملیات کربلای 2 به‌ویژه شهید حاج محمود قلی‌پور اظهار داشت: ما امروز آمده‌ایم که اعلام کنیم سپاه با همه توان خود در خدمت صدا و سیما است و اکنون که در جنگ نرم هستیم نقش ما نقش سربازی است.

وی درباره مبحث کنگره ملی شهدا بیان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است و با همکاران و دوستان صدا و سیما جلسه‌ای داشتیم و یکسری تولیدات نیاز است که ما با کمک دوستان صدا و سیما دست به دست هم می‌دهیم تا آثار فاخری را برای شهدا بسازیم و اگر برای شهدا هر کاری در این حیطه انجام دهیم کم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: دوستان ما کسانی هستند که از خبرگزاری بسیج و بخش مجازی سپاه قدس گیلان و بخشی از افرادی که در بخش‌های فرهنگی سپاه فعالیت می‌کنند هستند.

سردار عبدالله پور گفت: امیدوارم بتوانیم برای صدا و سیما گیلان پشتیبان خوبی باشیم و از نظر تأمین امکانات در زمینه‌های مخابرات، بخش ترابری، فنی مهندسی ما و تمام مجموعه بسیج یار دوازدهم صدا و سیما است.

وی ضمن تشکر از رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیمای کشور تصریح کرد: انشاءالله ساختمان جدید صدا و سیما هر چه سریع‌تر ساخته شود و باید همه دست به دست هم دهیم تا یک کار آبرومند انجام دهیم و امیدوارم در این فضای جنگ نرم هر کداممان نقش خود را پیدا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار