۲۵ خرداد آخرین مهلت ثبت نام دوره موسیقی

علی آقامحمدی آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این دوره را ۲۵ خردادماه اعلام کرد و ادامه داد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به دفتر انجمن موسیقی شعبه همدان واقع در مجتمع فرهنگی هنری ابن سینا مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۶۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ 09 June 2020
رئیس انجمن موسیقی همدان از برگزاری دوره آنلاین تئوری کاربردی موسیقی در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، محمدی اظهار کرد: با وجود برنامه‌ریزی‌های متعددی که انجمن موسیقی برای هنرمندان و علاقمندان به این هنر فاخر در سال جدید داشت، اما شیوع ویروس منحوس کرونا باعث لغو بسیاری از این برنامه‌ها شد.

وی گفت: در این مدت تمام تلاش خود را برای اشاعه شادی و نشاط در بین جامعه به کار بستیم که از مهمترین آن‌ها می‌توان به برگزاری همایش آنلاین موسیقی در ایام عید فطر اشاره کرد که این همایش با حضور ۶ گروه مطرح از هنرمندان استان و در مدت سه شب متوالی برای دوستداران موسیقی اجرا شد.

رئیس انجمن موسیقی همدان افزود: در همین راستا و با هماهنگی صورت گرفته «دوره آنلاین تئوری کاربردی موسیقی» نیز با تدریس استاد «شهرام خوش‌صفت» از هنرمندان و مدرسین همدانی برجسته کشور و با هدف ارتقای سطح دانش موسیقیایی هنرجویان و علاقمندان به حوزه موسیقی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره آموزش مباحث کاربردی موسیقی از قبیل: فواصل، گام‌ها و آکورد‌ها در قالب ویدئو در دستور کار انجمن قرار گرفته است.

آقامحمدی آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این دوره را ۲۵ خردادماه اعلام کرد و ادامه داد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به دفتر انجمن موسیقی شعبه همدان واقع در مجتمع فرهنگی هنری ابن سینا مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه آزمون پایان دوره بصورت آنلاین خواهد بود گفت: در پایان دوره ۵۰ سوال به صورت چهارگزینه‌ای در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته که پس از پاسخ و ارسال آنلاین به دفتر انجمن، مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت هم به شرکت‌کنندگان در این دوره از طرف انجمن استان گواهی شرکت اعطا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار