استاندار خوزستان:

محیط کارگری در استان از وضعیت خوبی برخوردار است

استاندار خوزستان گفت: با فعالیت‌هایی که اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان انجام داده است اکنون وضعیت بهتری را در محیط کارگاهی شاهد هستیم.
کد خبر: ۸۴۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ 09 May 2020
غلامرضا شریعتی در حاشیه دیدار با جامعه کارگری و کارفرمایی خوزستان، اظهار کرد: به علت بحث سلامت جامعه و مشکلات بیماری کووید ۱۹ مجبور بودیم که امسال مراسم تقدیر از جامعه کارگری و کارفرمایی را به صورت مختصر برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه امسال در خوزستان دو برگزیده ملی داشتیم، افزود: یکی کشتی صنعت امام خمینی (ره) که نقش بسیار اساسی را در سیل و تولید داشت و حفظ آن در صنعت نیشکر که کار ارزنده‌ای کردند و دیگری در فولاد اکسین به عنوان کارگر نمونه که با طراحی مناسب توانستند عمر مفید پمپ‌ها و موتورهای کارخانه دو برابر شود.

شریعتی بیان کرد: این خلاقیت، پیشرفت و نوآوری که در جوانان است با حمایت مسئولان بیشتر می‌شود و موجب رونق اقتصادی نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌هایی که اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان انجام داده است اکنون وضعیت بهتری را در محیط کارگاهی شاهد هستیم، تصریح کرد: حمایت دولتی و رؤسای کارگران از کارگران به گونه‌ای بوده است که زمینه نوآوری و خلاقیت مهیا شد و به همین دلیل موفق به کسب رتبه ملی شدیم که امیدواریم این موفقیت‌ها مداوم باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار