آيت الله صديقي :

شوراي نگهبان و خبرگان، عمود امنيت کشورند

کد خبر: ۸۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۳ 29 August 2015
امام جمعه موقت تهران گفت: شوراي نگهبان و مجلس خبرگان سنگرهاي عمود حفاظت از امنيت کشور هستند و حمله به اين نهادها فقط دشمن را شاد مي کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله صديقي امام جمعه موقت تهران در خطبه هاي نماز جمعه گفت: اين ايام مصادف با هفته دولت است. توجيه نامگذاري اين هفته به نام هفته دولت نيز تجليل از دو شهيد والامقام است که عمر خود را با خدا معامله کردند و خونشان هم در راه خدا ريخت. 

امام جمعه موقت تهران با تقدير از اقدامات دولت در مهار تورم و ايجاد ثبات در بازار ارز گفت: طرح سلامت و بهداشت عمومي از کارهاي برجسته دولت است. وي ادامه داد: در مذاکرات هسته اي طرف مقابل بنا داشت مذاکرات را طولاني کند اما هشدارهاي بموقع رهبري موجب شد مذاکرات به نتيجه رسيده و از حالت فرسايشي بيرون بيايد.

آيت الله صديقي با اشاره به تلاش دشمنان براي نفوذ به ايران پس از مذاکرات گفت: در عرصه سياسي کشور القاي مجدد شعارها، تزلزل ها و سوءظن هايي که در فتنه سال 88 مطرح شد علائم خوبي نيست. تلاش دارد که در عرصه سياسي در آستانه انتخابات جامعه را دچار دو قطبي و چند قطبي کنند. امام جمعه موقت تهران با بيان اينکه از ديرباز دشمنان به دنبال نفوذ در فرهنگ ما بوده اند گفت: دشمن از هيچ تلاشي براي ورود در عرصه فرهنگ فروگذار نبوده و امروز نيز تلاش دارد روحيه انقلابي گري، شهادت طلبي و استکبارستيزي را از ملت ايران و ملت هاي مسلمان بگيرد.

وي خطاب به دولتمردان گفت: نبايد توافق موجب شود شما فکر کنيد اين جريان استکباري و ضد دين اصلاح شده است. اين افراد با ما ستيز هويتي دارند، اسلام ناپذير و دين ناپذير هستند و تمام هدفشان محو معنويت از جامعه است. 

آيت الله صديقي در بخش ديگري از سخنراني خود گفت: دولت جديد توانسته است درجه علمي را حفظ کند اما روند علمي، شتاب نياز دارد. دنيا با سرعت برق پيش مي رود و ما اگر يک روز توقف کنيم به قافله علمي جهان نمي رسيم. امام جمعه موقت تهران تصريح کرد: ما بنا بود دولت، حاکم، جامعه و تمدن اسلامي بسازيم. اينها نيازمند جهاد و مديريت جهادي است.

وي در ادامه 10 ويژگي لازم براي مسئولين دولتي را برشمرد و گفت: علم، آگاهي، تخصص، مهارت و مديريت کار از ويژگي هاي مهم مسئولان است. 

امام جمعه موقت تهران شوراي نگهبان و مجلس خبرگان را سنگرهاي عمود حمايت از امنيت کشور خواند و گفت: حمله به اين سنگرها و يا کمرنگ کردن آنها نه تنها دردي را دوا نمي کند بلکه دشمنان را شاد مي کند.

وي گفت: نبايد ديوارها و حفاظ ها را باز کنيم که هرکسي به خانه ما وارد شود. بايد در همه شرايط قانونمدار باشيم.
منبع: روزنامه رسالت
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار