ورزشکاران ریاست شورا را تعیین‌تکلیف می‌کنند!

کد خبر: ۸۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 27 August 2015

به گزارش"تابناک یزد"، محمد حقانی درباره انتخابات ریاست شورای شهر تهران گفت: اصلاح‌طلبان در خصوص کاندیداتوری مسجد جامعی برای حضور در انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران به توافق رسیده‌اند.

وی با بیان این مطلب افزود: علت این موضوع عملکرد خوب وی در شورای اول بوده است همچنین با توجه به تفاهم و تعاملی که با دولت داشتند و اینکه در زمان وی کمیسیون‌های تخصصی تشکیل و از آن زمان مسائل به‌صورت کارشناسی‌تر مورد بررسی قرار گرفت، گزینه مناسبی برای ریاست شورا است.

حقانی با تاکید براینکه از مهم‌ترین خصوصیات مسجدجامعی بها دادن به هویت شهر تهران است، اظهار کرد: وی سال‌ها وزیر ارشاد بوده است و در کل دوران خدمتش در وزارت ارشاد عملکرد خوبی داشته است. مسجدجامعی نگاهی نرم‌افزاری به شهر دارد و برای محیط‌زیست و باغات اولویت قائل است و با دولت تدبیر و امید نیز ارتباط خوبی دارد.

رئیس کمیته محیط زیست شهر تهران با تاکیدبراینکه تکلیف ریاست شورای شهر تهران را سه ورزشکار حاضر در شورا یعنی هادی ساعی،‌ عباس جدیدی و حسین رضازاده مشخص می‌کنند، یادآور شد: در دوره اول این افراد به مسجد جامعی رای دادند و ایشان ریاست شورا را برعهده گرفت و درسال دوم نیز به چمران رای دادند که ریاست شورا به وی محول شد.

حقانی ادامه داد: باید در این دور از انتخابات دید که چرخش قهرمانانه این افراد به چه صورتی است، زیرا هنوز این سه نفر موضع خود را به صورت دقیق اعلام نکرده‌اند.به گفته وی اگرچه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان شورا هرکدام گزینه خود را دارند، اما این سه نفر تاثیرگذاری نهایی را در انتخاب رئیس شورای شهر دارند.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار