بهره‌مندی 50 روستای پارس‌آباد از نعمت گاز

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: عملیات گازرسانی به ۵۰ روستای شهرستان پارس‌آباد آغاز شده و با اتمام این پروژه‌ها اهالی این روستاها از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۸۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 26 August 2015

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: پروژه پایاب سد خدا آفرین برای مردم و منطقه از جمله پروژه‌های حائز اهمیت است که با اجرای این طرح به طور قطع توسعه منطقه را شاهد خواهیم بود و نیز در رابطه با آب‌رسانی به روستاها و قشلاقات شهرستان پارس‌آباد اقدامات مناسبی انجام‌گرفته است.

وی گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و با حضور استاندار اردبیل، گازرسانی به 20 روستای شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید و عملیات گازرسانی به 50 روستای دیگر نیز آغاز شده است.

فرماندار پارس‌آباد افزود: در حال حاضر 72 روستا در شهرستان پارس‌آباد از نعمت گاز برخوردار هستند که 70 روستای دیگر نیز در دست اقدام برای گازرسانی است.

احمدی در رابطه با پروژه مسکن مهر پارس‌آباد نیز تصریح کرد: فاز نخست تحویل واحدهای مسکن مهر در پارس‌آباد به بهره‌برداری رسیده است و فاز دوم نیز در حدود 500 واحد در مرحله تکمیل و واگذاری است که امیدواریم تا پایان امسال تمامی واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر نیز در پارس‌آباد تحویل متقاضیان شود.

وی بیان کرد: در بخش راه، در حال حاضر 12 پروژه با اعتبار 32 میلیارد تومان در شهرستان پارس‌آباد در حال اجرا است که امیدواریم با تکمیل این پروژه‌ها شاهد مناسب‌سازی راه‌های مواصلاتی شهرستان پارس‌آباد باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار