150 نفر از آستانه‌اشرفیه عازم مناطق عملیاتی شدند

کد خبر: ۸۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 25 August 2015


150 نفر از بسیج محلات و پایگاه‌های مقاومت آستانه‌اشرفیه در دومین روز از هفته دولت عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.
خبرگزاری فارس: 150 نفر از آستانه‌اشرفیه عازم مناطق عملیاتی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، جانشین فرمانده واحد ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان دقایقی پیش در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور به خبرنگار فارس با بیان اینکه 150 نفر از بسیج محلات و پایگاه‌های مقاومت آستانه‌اشرفیه در دومین روز از هفته دولت عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند، اظهار کرد: این افراد برای بازدید از یادمان شهدای مناطق عملیاتی سنندج، دریاچه زریوار، مریوان و بانه اعزام‌ شده‌اند.

حسین فیضیان با بیان اینکه این دومین کاروان اعزامی آستانه‌اشرفیه در سال جاری به مناطق عملیاتی است، افزود: آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با مناطق عملیاتی و از خود گذشتگی ملت ایران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس زمینه مناسبی را برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهدا در راهیان نور ایجاد می‌کند.

وی کاروان راهیان نور را یکی از برنامه‌های اثرگذار نام برد که بسیج آن را پایه‌گذاری کرد و گفت: اعزام این کاروان‌ها می‌تواند به لحاظ فرهنگی اثرگذار باشد.

جانشین فرمانده واحد ناحیه مقاومت بسیح آستانه‌اشرفیه خاطرنشان کرد: با توجه به حجم گسترده فرهنگی و جنگ نرم دشمن، این اعزام‌ها می‌تواند احیا کننده فرهنگ ایثار و شهادت باشد و طرح دشمن را خنثی کند.

به گزارش فارس، در مراسم بدرقه راهیان نور مسئولان اداره‌ها، نهادها و خانواده‌های ایثارگران و جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور داشتند و کاروان راهیان نور پس از عبور از زیر قرآن کریم راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار