حمایت از سرمایه گذاران اولویت‌ مدیریت ارشد استان است

معاون استاندار همدان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در مدت باقیمانده تا پایان سال نسبت به جذب تسهیلات و تحقق اشتغال بیشتر تلاش کنند، یادآور شد: حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در راستای رونق تولید، تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش میزان صادرات، از اولویت‌های کاری مدیریت ارشد استان است.
کد خبر: ۸۱۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ 15 January 2020
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه خواستار همراهی بیشتر ‏بانک‌ها در پذیرش ضمانت بانکی از واجدان شرایط برای پرداخت تسهیلات و آسان سازی اخذ ‏مجوز‌ها هستیم، تأکید کرد: بانک‌ها نسبت به متقاضیان بانکی نگاه مثبت داشته باشند. ‏

به گزارش ایسنا، ظاهر پورمجاهد در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ملایر، با بیان اینکه اشتغال و سرمایه گذاری در استان همدان باید در اولویت باشد، افزود: دنبال جذب اعتبار برای استان و سهم بیشتر برای اشتغال و سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان ملایر هستیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما اجرای درست و کامل سند راهبردی استان و شهرستان ملایر اشت، اظهار کرد: طرح‌های اقتصادی مختلفی در ملایر معرفی شده، اما باید موانع موجود بر سر راه اشتغالزایی آن‌ها مرتفع شود.

پورمجاهد با تأکید بر لزوم تلاش مضاعف و همکاری بیشتر بانک‌های عامل در ملایر برای عقد قرارداد با سرمایه‌گذاران بخش بخش خصوصی، ادامه داد: اولویت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلفی که در ارتقای تولید اثربخشی بیشتری دارند، باید شناسایی و اطلاع رسانی شوند.

وی با بیان اینکه ملایر پتانسیل بالایی در حوزه سرمایه‌گذاری دارد و امیدواریم با رفع مشکلات و موانع موجود، رونق تولید در شهرستان را شاهد باشیم، گفت: مدیران مشکلات موجود بر سر راه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را اعلام کنند تا نسبت به رفع موانع اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار