یادواره دو شهید گمنام در املش برگزار شد

کد خبر: ۸۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 23 August 2015


به گزارش ایرنا، مشاور فرمانده سپاه قدس گیلان عصر شنبه در این مراسم با اشاره به دلاور مردی های رزمندگان اسلامی در هشت سال دفاع مقدس گفت: ارتش بعثی عراق با تجهیزات، مهمات و کمک های اطلاعاتی و تسهیلاتی که از دشمنان ایران دریافت می کرد نتوانست بر رزمندگان دلاور اسلام پیروز شود.
رضا صفری اضافه کرد: گرچه دولت های زیادی در شکستن مقاومت مردم ایران به ارتش عراق کمک کردند اما با این وجود نتوانستند مقاومت مردم ولایتمدار ایران اسلامی را بشکنند.
وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام به هدف و راهی که انتخاب کرده بودند ایمان داشتند، یادآور شد: امنیت امروز جامعه ما به برکت خون شهدای گرانقدر بدست آمده و به همین خاطر جوانان ما به شهدای والامقام می بالند و ملت ایران نیز به شهدای خود افتخار می کنند.
صفری با تاکید بر این نکته که بصیرت و ایمان رزمندگان موجب شد تا دشمنان این نظام تاکنون جرات تعدی به این کشور اسلامی نداشته باشند، افزود: باید برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی همچنان با شور انقلابی، وحدت و اطاعت از ولایت را سرلوحه خود قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: ما باید سیره و زندگی شهدا را الگو خود قرار داده و به وصایای آنها عمل کنیم و همواره پیرو ولایت فقیه باشیم.
شهرستان املش در شرق مرکز گیلان 230شهید و دوشهید گمنام دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار