استان مرکزی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان مرکزی سفر می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از سفر مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان خبر داد
کد خبر: ۸۰۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ 10 December 2019

نتیجه تصویری برای وزیر فرهنگ"

حجت‌الاسلام عباس دانشی با بیان اینکه سفر دو روزه وزیر ارشاد به استان مرکزی در روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته (۲۱ و ۲۲ آذرماه) انجام خواهد شد، اظهار کرد: وزیر ارشاد در روز نخست این سفر به شهرستان اراک سفر می‌کند و ضمن دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان حضور خواهد یافت.

وی بیان کرد: مقام عالی وزارت ارشاد همچنین با اصحاب فرهنگ‌وهنر، فعالان قرآنی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شهر اراک دیدار خواهد کرد.

وی ادامه داد: بازدید از طرح‌های عمرانی فرهنگی شهرستان اراک شامل تالار مرکزی و کتابخانه مرکزی در برنامه‌های این سفر قرار دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی همچنین از سفر سیدعباس صالحی به شهرستان خمین در صبح روز جمعه ۲۲ آذرماه خبر داد و افزود: بازدید از بیت تاریخی امام خمینی (ره) در زادگاه بنیانگذار امام خمینی (ره) و دیدار با اصحاب فرهنگ‌وهنر و کانون‌های فرهنگی‌وهنری شهرستان خمین از برنامه‌های مهم این سفر است.

وی بیان کرد: دیدار با سه پیشکسوت فرهنگ‌وهنر در شهرستان‌های اراک و خمین از دیگر برنامه‌های این سفر است.

حجت‌الاسلام دانشی همچنین با اشاره به سفر سیدعباس صالحی در عصر روز جمعه ۲۲ آذرماه به شهرستان ساوه گفت: دیدار با اصحاب فرهنگ‌وهنر، فعالان قرآنی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و برگزاری نشست خبری از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در سفر وزیر ارشاد به ساوه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار