معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان:

رشد 28 درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان/ مردم شکایت از اتوبوس‌های بین شهری را گزارش کنند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: سه میلیون و 541 هزار و 784 نفر مسافر با 387 هزار و 60 هزار سفر در هشت ماهه سال جاری در این استان با وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهاي سواري كرايه برون شهري جابجا شدند
کد خبر: ۸۰۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۱ 09 December 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: سه میلیون و 541 هزار و 784 نفر مسافر با 387 هزار و 60 هزار سفر در هشت ماهه سال جاری در این استان با وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهاي سواري كرايه برون شهري جابجا شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزايش 28درصدی در تعداد سفر و 24 درصدی در تعداد مسافر برخوردار بوده است.

تیمور باقری اظهار داشت: با هماهنگي و همكاري تشكل هاي صنفي بخش حمل و نقل عمومي مسافري در سطح استان زمینه برای سفر ايمن مسافران گرامی در تمامی ایام سال فراهم گردیده است.

وی گفت: در حال حاضر تعداد 4 پایانه مسافری فعال، 5 انجمن صنفی کارفرمایی فعال، 2 انجمن صنفی کارگری رانندگان، سه هزار و 321 راننده مسافری فعال، یک هزار و 100 دستگاه ناوگان اتوبوسی، یک هزار و 20 دستگاه ناوگان مینی بوسی و 691 دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: هموطنان به منظور انجام سفرهاي خود تا حد امكان تلاش كنند نسبت به تهيه بليط اتوبوس از طريق وب سايت هاي معتبر اينترنتي و يا مراجعه به دفاتر شركت هاي مسافري اقدام كنند.

باقری خاطر نشان كرد: مسافران عزیز در صورت وجود هرگونه انتقاد، پيشنهاد يا شكايت از شركت هاي مسافربري، رانندگان و نحوه ارائه خدمات در طول سفر از طريق مراجعه حضوري به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان هاي استان و يا ارسال پيامک به شماره 3000141 و یا تماس با سامانه 141، مراتب را به اين اداره كل منعكس كنند، همچنین شماره تلفن 33432888 مربوط به دفتر نظارت پایانه مسافری انقلاب زاهدان، اختصاصاٌ جوابگوی پیشنهادات، انتقادات و شکایات مسافرین در زاهدان می باشد.

 

خبر مهم:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ocFJBKNLZpMWkz
|
China
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
مگر میشه آخه این کالای استراتژیک رو گرون کرد و اون مسافر که تاحالا با ماشین خودش میرفت رو بارش رو انداخت روی اتوبوس و اون وقت گفت گرون نکنه
TaFbUDKvoCplBIq
|
China
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
خوب مگر میشه یه چیز گرون بشه انتظار داشت بقیه چیزا ارزون بمونه؟ خوب پدر جان،بنزین پایست،چرا گرون کنید اینجوری؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار