احتمال آبگرفتگی در مناطقی از سواحل دریای‌خزر

روز جمعه با نفوذ جریانات خنک شمالی، ضمن کاهش دما، بارش باران در سواحل شمالی کشور رخ خواهد داد.
کد خبر: ۸۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ 21 August 2015


به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر، وزش باد، بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود. 

 

همچنین، امروز بارش پراکنده و خفیف در ارتفاعات استان‌های ساحلی خزر مورد انتظار است و روز جمعه با نفوذ جریانات خنک شمالی، ضمن کاهش دما، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در سواحل شمالی کشور و استان خراسان شمالی رخ خواهد داد.

 

گفتنی است، شدت بارش فردا در استان‌های گیلان، گلستان، شرق مازندران و بخش‌های شمالی خراسان شمالی خواهد بود و دریای خزر نیز دراین روز مواج می‌باشد. جمعه و شنبه احتمال آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی در مناطقی از سواحل دریای خزر و شمال شرق وجود دارد.

 

در سه روز آینده وزش باد شدید، گاهی با گرد و خاک در برخی مناطق شرق، جنوب شرق و شمال شرق پیش‌بینی می‌شود که در شمال سیستان به ویژه منطقه زابل با توفان گرد و خاک همراه می‌باشد.

 

لازم به ذکر است، از اواخر روز پنجشنبه و روز جمعه پدیده گرد و غبار در برخی نقاط غرب و جنوب غرب دور از انتظار نمی‌باشد.

 

نکته دیگر آن است که، آسمان تهران امروز صاف است و در ارتفاعات افزایش ابر گاهی هم وزش باد مورد انتظار است، بیشینه دما امروز تهران به 40 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار