وصول درآمد‌های استان مرکزی به ۲۵۰۰ میلیارد تومان رسید

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان مرکزی گفت: در ۷ ماهه امسال بالغ بر ۲ هزار و ۵۸۶ میلیارد تومان وصول درآمد داشتیم که از این رقم یک‌هزار و ۵۶۳ میلیارد تومان درآمد‌های استانی بوده و یک‌هزار و ۲۳ میلیارد تومان هم درآمد‌های ملی بوده است
کد خبر: ۷۹۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 03 November 2019
وصول درآمدهای استان مرکزی به 2500 میلیارد تومان رسید
حسن میرزاخانی با اشاره به وصول درآمد‌های استان مرکزی در ۷ ماهه امسال اظهار داشت: در ۷ ماهه امسال بالغ بر ۲ هزار و ۵۸۶ میلیارد تومان وصول درآمد داشتیم که از این رقم یک‌هزار و ۵۶۳ میلیارد تومان درآمد‌های استانی بوده و یک‌هزار و ۲۳ میلیارد تومان هم درآمد‌های ملی بوده است.

وی افزود: در ۷ ماهه امسال نسبت به سهمیه مشخص شده، درمجموع ۱۰۳ درصد تحقق درآمد داشتیم و تحقق درآمد‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان مرکزی با اشاره به اینکه بخش عمده درآمد‌های استانی را درآمد‌های مالیاتی تشکیل می‌دهند تصریح کرد: با توجه به سهمیه مشخص‌شده در این حوزه، تقریبا ۱۰۷ درصد تحقق درآمد مالیاتی را در ۷ ماهه امسال داریم و نسبت به مدت مشابه سال گذشته هم ۱۶۷ درصد رشد درآمد مالیاتی را در استان شاهد هستیم.

میرزاخانی با اشاره به یک‌هزار و ۲۳ میلیارد تومان درآمد ملی بیان کرد: عمده درآمد‌های ملی ناشی از مالیات بر نفت و فرآورده‌های سوختی است.

وی ادامه داد: یکی از عمده‌ترین درآمد‌های استانی هم ارزش افزوده بوده که از رقم یک‌هزار و ۵۶۳ میلیارد تومان درآمد استانی، مبلغ ۸۰۲ میلیارد تومان ارزش افزوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار