دو شرکت تعاونی قشم به عنوان برتر ملی معرفی شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در چهاردهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر ملی، دو شرکت تعاونی از قشم به عنوان تعاونی برتر ملی از استان هرمزگان معرفی و تقدیر شدند.
کد خبر: ۷۷۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 01 September 2019

دو شرکت تعاونی قشم به عنوان برتر ملی معرفی شدند

به گزارش تابناک کیش، هادی ابراهیمی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: در چهاردهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر ملی که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، دو شرکت تعاونی شهرستان قشم با نام «مروارید شکیل قشم» و «خدمات صیادی باسعیدو» به عنوان تعاونی برتر ملی از استان هرمزگان معرفی و تقدیر شدند.

وی افزود: شرکت تعاونی مروارید شکیل قشم در زمینه تولید، پرورش و بسته بندی میگو و شرکت تعاونی خدمات صیادی باسعیدو در زمینه تولید ادوات صیادی در شهرستان قشم فعالیت دارند که علاوه بر تولید و رونق اقتصادی، زمینه اشتغال بومیان منطقه رانیز فراهم کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: هرمزگان جزو معدود استان‌هایی است که دو تعاونی آن بعنوان برتر ملی معرفی شدند و سال گذشته نیز دو تعاونی از شهرستان قشم به عنوان برتر ملی معرفی و تجلیل شدند.   

 ابراهیمی بیان داشت: معرفی تعاونی‌های برتر استانی امسال نیز همانند سال‌های گذشته با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و فراهم شدن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاون در بخش‌های مختلف اقتصادی برگزار و از  10 تعاونی برتر تجلیل می‌شود.

گفتنی است، حدود 3 هزار تعاونی در استان هرمزگان در بخش‌های مختلف اقتصادی مشغول به فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار