دو نوجوان در منطقه شنا ممنوع آب های ساحلی رودسر غرق شدند

کد خبر: ۷۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 16 August 2015

رشت - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان رودسر از غرق شدن دو نوجوان 10و 12ساله در دو حادثه جداگانه در منطقه شنا ممنوع آب های ساحلی شهرهای کلاچای و رودسر در شرق استان گیلان خبر داد.

رضا مودبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در حادثه اول؛ یک نوجوان 10ساله ساعت 20 شامگاه شنبه در منطقه شنا ممنوع نوده کلاچای در خارج از طرح های سالم سازی، جان خود را از دست داد.
وی اضافه کرد: در حادثه دوم که ساعت 23 شامگاه شنبه در ساحل رودسر بوقوع پیوست، اعضای یک خانواده در حال شنا بودند که فرزند 12ساله آنان گرفتار امواج متلاطم و سهمگین دریا شد و جانش را از دست داد.
مودبی بیان کرد: یکی دیگر از اعضای این خانواده که دختری 24ساله بوده، از سوی افراد بومی منطقه از آب بیرون کشیده شد که حال عمومی او رضایتبخش اعلام نشده و هم اکنون در یکی از بیمارستان های رشت بستری است.
وی با بیان اینکه این دو نوجوان غرق شده بومی این شهرستان بودند، بیان کرد: از آغاز اجرای طرح سلامت دریا؛ در مجموع شش نفر در سواحل شهرستان رودسر به علت ناآشنایی به فنون شنا و شنا در خارج از طرح های سالم سازی جان خود را از دست داده اند.
در شهرستان رودسر بیش از 130منجی غریق در سه طرح دولتی شهید انصاری رودسر، نگین شمال کلاچای و گلسرخ چابکسر در 43 نقطه حادثه خیز مشارکت و استقرار دارند.
شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان، 45 کیلومتر نوار ساحلی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار