آخرین مهلت ارسال پاسخ نامه‌های جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی

کد خبر: ۷۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 11 August 2015

سرپرست نمایندگی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) دراستان البرز از پیش بینی ارسال بیش از 10 هزار پاسخ نامه به دبیرخانه جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی خبرداد.

علی ادیب درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، اظهار کرد: فراخوان شرکت در پنجمین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی آبان ماه سال گذشته منتشر شد و علاقه مندان از همین ماه امکان شرکت در این جشنواره را پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند پاسخ نامه‌های خود را تا 19 مرداد ماه به دبیرخانه ارسال کنند چون به پاسخ نامه‌هایی که بعد از زمان اعلام شده ارسال شود، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

ادیب افزود: مراسم قرعه کشی این جشنواره 21 مرداد ماه درسالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با حضور جمعی ازمسئولان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با کسانی که دراین قرعه کشی برنده می‌شوند تماس گرفته می‌شود تا در مراسم اختتامیه که همزمان با آغار دهه کرامت در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار می‌شود، حضور یابند.

وی اضافه کرد: نفرات اول تا سوم این جشنواره برای شب میلاد امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مشاور برنامه‌ریزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره 25 مرداد ماه راس ساعت 16 در سالن سیروس صابر کرج برگزار می‌شود.

ادیب با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره افزود: این جشنواره به منظور ترویج فرهنگ رضوی و همچنین شناساندن سیره فکری و عملی امام رضا(ع) به عموم مردم برای پنجمین سال متوالی به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به کتاب منبع این جشنواره گفت: امسال کتاب حکمت‌های رضوی به نویسندگی محمد جواد مروج طبسی و ترجمه عباس پورعبادی به عنوان منبع این جشنواره معرفی شده است.

سرپرست نمایندگی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) دراستان البرز اضافه کرد: این کتاب تاکنون مورد استقبال عمومی مردم قرارگرفته است بنابراین پیش بینی می‌شود تعداد شرکت کنندگان امسال این جشنواره به نسبت سال گذشته رشد صد درصدی داشته باشد.

ادیب اظهار کرد: سال گذشته پنج هزار نفر دراین جشنواره شرکت کردند که برآورد می‌شود امسال به بیش از 10 هزار نفر برسد.

وی ادامه داد: برای شرکت دراین جشنواره افراد 12 سال به بالا می‌توانند این کتاب را تهیه و نسبت به مطالعه، تکمیل وارسال پاسخ نامه آن اقدام کنند.

رئیس دفتر حوزه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: علاقه مندان برای دسترسی به منبع این جشنواره می‌توانند به سایت‌های شمس طوس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و سایر سایت‌های مذهبی معتبر مراجعه و نسبت به دانلود کتاب و پاسخ نامه آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: دانلو این کتاب که به شکل پی دی اف درسایت‌ها قرارگرفته رایگان است و شرکت کننده هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند.

این مسئول گفت: نهضت کتابخوانی رضوی از بهترین جشنواره‌هایی است که درسطح ملی برگزار می‌شود و طی دوره‌های گذشته با استقبال زیادی مواجه شده است.

وی در پایان یادآورشد: امیدواریم با اطلاع رسانی هرچه بیشتر اصحاب رسانه درخصوص این جشنواره شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار