بیش از ٣٩تن گوشت تنظیم بازار در شهرستان خاتم توزیع شد

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان خاتم گفت: بیش از ٣٩تن گوشت قرمز و سفید تنظیم بازار در ایام نوروز در این شهرستان توزیع شده است.
کد خبر: ۷۳۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 07 April 2019

هادی نوری رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان خاتم گفت: برای تامین کالا‌های اساسی در شبکه مصرف وتنظیم بازار باهدف ایجاد تعادل نسبی در قیمت کالا و جلوگیری از نوسانات کاذب قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ در بازار مصرف، در نوروز امسال بیش از ٣٩تن گوشت قرمز و گوشت مرغ در بخش مرکزی هرات و بخش مروست توزیع شده است.

وی افزود:٣٣تن گوشت مرغ گرم، ۲ تن گوشت گوساله منجمد، یک تن گوشت گوساله گرم و ٢تن ٩٠٢کیلو گوشت گرم گوسفندی تنظیم بازار در شهرستان خاتم توزیع شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان خاتم گفت: میزان گوشت قرمز و گوشت مرغ به عاملیت سه فروشگاه بزرگ وشرکت تعاونی نهر مسیح بین شهروندان شهرستان توزیع شد واین توزیع تا زمان متعادل شدن قیمت‌ها دربازار و رفع مشکلات خرید گوشت قرمز و گوشت مرغ در شهرستان ادامه دارد.

نوری بابیان اینکه اقلام با قیمت مصوب و نظارت کارشناسان اداره صمت و کارگروه تنظیم بازار شهرستان به صورت ثابت وسیار در سطح شهر و روستا‌های شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره صمت شهرستان افزود: قیمت گوشت مرغ گرم١٣هزار و١٠٠تومان، گوشت گوساله منجمد ٣١هزار و پانصد تومان، گوشت گوساله گرم۴٠هزار تومان و گوشت گوسفند گرم ۴٣هزارو٣٠٠تومان برای مصرف کننده از سوی ستاد تنظیم بازار استان اعلام شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار