واکنش شبکه دنا به سخنان شهرداریاسوج

کد خبر: ۷۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 03 August 2015

به گزارش تابناک کهکیلویه وبویراحمدروابط عمومی شبکه دنا به اظهارت شهردار یاسوج واکنش نشان داد و گفت: اگر شهردار یاسوج ادعاهای کذب خود را پس نگیرد و عذرخواهی نکند به دلیل افترا و اتهام زنی دروغین، به مراجع قضایی شکایت خواهد شد.

روابط عمومی شبکه دنا به اظهارت شهردار یاسوج واکنش نشان داد و گفت: اگر شهردار یاسوج ادعاهای کذب خود را پس نگیرد و عذرخواهی نکند به دلیل افترا و اتهام زنی دروغین، به مراجع قضایی شکایت خواهد شد.

روابط عمومی شبکه استانی دنا در بخشی از پیام خود خطاب به دکترجاوید شهردار یاسوج آورده است: اگر شهردار یاسوج ادعاهای خود کذب خود علیه این رسانه را پس نگیرد و عذرخواهی نکند به دلیل افترا و اتهام زنی دروغین، به مراجع قضایی شکایت خواهد شد.

در قسمتی دیگر از این پیام با بیان اینکه شهرداریاسوج با بازی در میدان سایت های مجهول الهویه و بدون مجوز از انها رودست خورده است یادآورشد: شهردار یاسوج روز شنبه با تشکیل اتاق فکر رسانه ای با دعوت از یازده نفر از خبرنگاران سایت های استانی که بخش عمده ای مجوز فعالیت از سوی وزارت فرهنگ اسلامی ندارد با نظرخواهی از آنان و رای گیری برای تقابل با رسانه ملی سناریوی حمله به شبکه استانی دنا را طراحی و جنگ روانی را به طور هماهنگ اجرا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار